Adventskalender 2019

Alltså, jag måste bara fråga, ni med skönhetskalendrar, använder ni upp alla grejer? 😮 Hur lång tid tar det? Eller ger ni bort?

Och, kan duschkräm och sånt bli "för gammalt"? Tänker att de har ju de här symbolerna på sig, öppnad flaska håller 6 eller 12 mån typ... men sen då, blir man inte ren av den sen? ☺ Jag har t ex en duschkräm jag fick i present på Apoteket när jag fyllde 30 vet jag, den är fortfarande halvfull och nu fyller jag snart 33 🤣.
Jag passade på i helgen att slå in paket med sånt som är oanvänt och som jag inte tror jag kommer använda. Lämnade under granen på ett hotell här i stan, sedan delar frälsningsarmén ut paketen.
 
Jag har fått så gulliga grejer 😍
En liten bakform, regnbågsfärgade skosnören, fluffig nyckelring, fler enhörningar osv
IMG_20191217_091212.jpg
 
Alltså, jag måste bara fråga, ni med skönhetskalendrar, använder ni upp alla grejer? 😮 Hur lång tid tar det? Eller ger ni bort?

Och, kan duschkräm och sånt bli "för gammalt"? Tänker att de har ju de här symbolerna på sig, öppnad flaska håller 6 eller 12 mån typ... men sen då, blir man inte ren av den sen? ☺ Jag har t ex en duschkräm jag fick i present på Apoteket när jag fyllde 30 vet jag, den är fortfarande halvfull och nu fyller jag snart 33 🤣.

Därav Babor med bara ampuller. Jag använder inte upp allt i ”vanliga” kalendrar så försökte vara lite smart i år :D
 
Gårdagens: mask och lösögonfransar.
jag använder aldrig lösögonfransar och blev liite besviken att största paketet inte var nåt jag önskade. Nåja. Mask gillar jag iaf!
 

Bifogade filer

  • D2203148-6A2D-4A3B-893B-0286E6237AC1.jpeg
    D2203148-6A2D-4A3B-893B-0286E6237AC1.jpeg
    229,7 KB · Visningar: 11

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
34 047
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 724

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp