Adventskalendertråden 2022

Jag vet att jag tittade på kalendern från Waterdrop förra året men köpte ingen så i år är jag lite sugen på den. Någon här som har prövat Waterdrops smaker?
 
Så den ligger ungefär i samma prisklass som lookfantastics då, så den kan helt klart vara ett alternativ för i år. Måste bara kolla så att den går att få tag på här i finland då också.

Vet ni ungegär när den släpps? Går den att förhandsboka? Brukar den sälja slut?
Tänkte om/när det är värt att börja hålla ögonen öppna :)
Grääs släppte öppningsvideon 13.11 ifjol och hon köper alla kalendrar samma dag som de släpps och slänger upp videon samma eller följande dag som hon fått hem kalendern.
 
Någon som kan tipsa om kalender med bra kvalitetssmink? Köpte Kicks förra året och var inte jätteimponerad, speciellt inte över deras egna produkter som tyvärr var en stor del av innehållet i kalendern.
 
Någon som kan tipsa om kalender med bra kvalitetssmink? Köpte Kicks förra året och var inte jätteimponerad, speciellt inte över deras egna produkter som tyvärr var en stor del av innehållet i kalendern.
Enbart smink då, eller får det vara blandat? Och vill du ha en kalender med bara ett märkes produkter eller inte?
 
Funderar på Penstore som jag köpte förra året, men var mycket jag inte använde. Annars tycker jag idén var kul! Så kanske något liknande, om det finns?

Detta påminner mig också om eländet med barnets adventskalender som jag brukar göra, min mamma varnade mig att börja. Kan förstå henne såhär i efterhand 🤯
 
Lucka fem och sex-
Serum och ljus
 

Bifogade filer

  • 20220808_215630.jpg
    20220808_215630.jpg
    153,3 KB · Visningar: 22
Jag kommer troligen köpa någon av The Body Shops för att jag använder mycket lotion och shower gels så de brukar passa mig bra.

Det hade varit kul med någon kalender med små smycken i, typ stiftörhängen med jordgubbar och liknande.

Sen, vem är inte sugen på Caias efter förra året? :laugh:
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 281
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 784
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
347
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 522
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp