Adventskalendertråden 2022

Kom på att jag verkligen gillade den jag hade från Clinique. Har använt och tycker om det mesta jag fick, kan tänka mig en sådan igen tror jag. Måste kolla in Margareta ikväll ^^ 🙈
 
Jag dricker inte Whisky/Whiskey (...) ALLS, men den här adventskalender är ju helt galet underbart fin. Kan man lära sig gilla Whiskey måntro...? En liten film finns på deras instagram flaviar_com
Flaviar.jpg
 
Var det många svarta teer i den förra året?


Ni som hade kalendrar med hudvård osv, var det någon med mycket duschlotion?

När kan man egentligen börja köpa adventskalendrar? :p
Förutom de vanliga dvs body shop och rituals så såg jag att Lyko har en kalender från baylis & harding som jag ska kolla in. Det märket har mkt dusch och kroppsprodukter. Lyko har också BubbleT men förra året var det mkt små kulor med som är badskum.
 
Jag börjar faktiskt längta lite nu... Googlade till och med lite häromdagen men fick mest upp gamla kalendrar.

(Men har grejer kvar sen mina kalendrar förra året, trots att jag använt många och, sålt/gett bort vissa saker som inte passade mig. Men dom ligger bra i sin låda i väntan på nya små förpackningskompisar 😇😅)
 
Idag är det fyra månader till julafton! :D

Men jag tänkte på en sak, det heter ju ADVENTskalender, och första advent är ju 27/11, borde inte kalendrarna starta redan 27/11 då och att det borde finnas fyra luckor extra i år?! :angel::laugh:
Jag har en elev vars familj firar novent! Alltså, att de räknar ner till advent, i november. Kan ju vara något att tänka på :angel: (om man vill ha flera kalendrar men har svårt att rättfärdiga det..)
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
66 233
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 777
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
338
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 516
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp