Bukefalos 28 år!

Adventskalendertråden 2022

Alltså, MrCake ❤️ Fick ju adventskalendern gratis och trodde att jag och företaget var överens om att jag inte behövde få presentkortet också, hade precis hunnit lägga en beställning med det men tänkte att de skulle ta bort den (var ändå i kontakt eftersom en produkt jag hade beställt var slut). Men idag kom det paketet också, så plötsligt har jag utöver kalendern dessutom fått choklad för 500 kronor 😍

Det är sådant här som gör att en återkommer som kund :up:
Ja Indy Beauty behöver lära sig hur man beter sig...
 
Jag skulle kunna tänka mig en trevlig sminkkalender men vet inte riktigt vad man då ska söka efter?
Sminkar mig inte varje dag mest kvällar helger och sådär men kunde vara kul uppdatera mitt något skrala utbud här hemma. Nån med tips :)?
Är rätt novis med dessa kalendrar överlag till skillnad från er proffs :D

Kicks har 50% på sminkkalendrar, finns inte så många kvar online men t ex Bare Minerals som är blandat hudvård och smink finns.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
67 579
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 980
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
28 046
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 668
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Försäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp