Adventskalendertråden 2022

GlowID, Bangerhead samt Hudoteket. Ev Skincity om den verkar bättre än förra årets.

Vilken prisklass ligger bangerheadkalendern? Och hur brukar fördelningen hudvård/smink vara i den?

Jag har haft look fantastic nu i två år, och tycker nog den hållit bra pris-kvaliténivå men märkte att det var ganska mycket samma märken båda åren, så funderar nu på att prova något annat :)
 
Ni som har koll på kalendrar, New Body, har de någon kalender?
Hade varit nice att bara klicka i storlek och kön för att få en med lite kläder 😁

Nej, de hade ingen kalender vad jag vet förra året. Det fanns med herrunderkläder om jag inte minns helt fel men tror inte att det var i samma prisklass som NewBody.

Jag har köpt strumpkalendrar två år i rad om det kan vara något.
 
Mumin hade inga ört teer vad jag kan komma ihåg. Och jag gillade I princip alla påsarna vad jag minns 😊
Var det många svarta teer i den förra året?


Ni som hade kalendrar med hudvård osv, var det någon med mycket duschlotion?

När kan man egentligen börja köpa adventskalendrar? :p
 
Vilken prisklass ligger bangerheadkalendern? Och hur brukar fördelningen hudvård/smink vara i den?

Jag har haft look fantastic nu i två år, och tycker nog den hållit bra pris-kvaliténivå men märkte att det var ganska mycket samma märken båda åren, så funderar nu på att prova något annat :)
Ångrar verkligen att jag inte köpte den ifjol! Kändes som riktiga godbitar från bra märken gällande både hudvård och smink (men mest bara eller kanske enbart små storlekar) och tror den gick för typ 800?
 
  • Gilla
Reactions: MCP
Var det många svarta teer i den förra året?


Ni som hade kalendrar med hudvård osv, var det någon med mycket duschlotion?

När kan man egentligen börja köpa adventskalendrar? :p
I Rituals stora var det ett gäng duschskum. Minns inte hur många, men 4-6 kanske. I den lilla var det nog vara en.
Yves Rocher hade ett par småflaskor.
 
Vilken prisklass ligger bangerheadkalendern? Och hur brukar fördelningen hudvård/smink vara i den?

Jag hade den förra året, kostade 800:-. Jag lade upp innehållet i förra årets tråd. Som jag minns det var det mer hudvård än smink, men några produkter stack ut lite (bla ett sviiiiindyrt serum i 15ml och ABH setting spray i mini storlek). Jag kommer inte att köpa den i år igen, men för sin prisklass var det en bra kalender.
 
Dagens lucka i rituals:
Body cream 100 ml.
Holy lotus & White tea

Är än så länge väldigt nöjd!
 

Bifogade filer

  • 20220803_100040.jpg
    20220803_100040.jpg
    100,6 KB · Visningar: 13
@EmmaBovary och @Liten
Så den ligger ungefär i samma prisklass som lookfantastics då, så den kan helt klart vara ett alternativ för i år. Måste bara kolla så att den går att få tag på här i finland då också.

Vet ni ungegär när den släpps? Går den att förhandsboka? Brukar den sälja slut?
Tänkte om/när det är värt att börja hålla ögonen öppna :)
 
Har försökt googla, men lyckas inte hitta.. Vad låg glowid-kalendern på för pris förra året? Någon som vet? :)
 
Det blir som vanligt minst en skönhetskalender. Köper först efter att jag kollat på kalenderöppning på internationella kanaler och/eller Margareta.

Om jag får gissa blir det antingen Lookfantastic, Feelunique eller Yesstyle.
 
@EmmaBovary och @Liten
Så den ligger ungefär i samma prisklass som lookfantastics då, så den kan helt klart vara ett alternativ för i år. Måste bara kolla så att den går att få tag på här i finland då också.

Vet ni ungegär när den släpps? Går den att förhandsboka? Brukar den sälja slut?
Tänkte om/när det är värt att börja hålla ögonen öppna :)

Ingen aning tyvärr, jag hittade och köpte den av en slump förra året - visste inte ens att de hade en innan!
 

Liknande trådar

Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
65 787
Senast: Blyger
·
Tjatter Tänkte att vi kunde ha en tråd där vi diskuterar vilka kalendrar vi är nöjda med, vilka vi är mindre nöjda med, vilka vi kommer att köpa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 716
Senast: Habina
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
Svar
2
· Visningar
287
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 486
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp