Äckel i ödeskogen

Sv: Äckel i ödeskogen

Men fy så äckliga saker du fick se i skogen :love: Och de verkar röra på sig också aaaahhhh tänk om du fått upp dem i famnen.
 
Sv: Äckel i ödeskogen

HUUUUU vart är den där kräksmileyn när man behöver den som mest??:crazy::crazy:
Men, jag skulle kunna tänka mig att offra mig och rädda dig från dom där vidriga vad-det-nu-är-för-äckliga:angel::love:
 
Sv: Äckel i ödeskogen

3 av vidrisarna har jag schasat iväg, men den 4.e hänger sig envist kvar :crazy: :eek: :crazy:













:D
 
Sv: Äckel i ödeskogen

Jag vet inte vilken äcklig storskog du hänger i men se till att de går ut med varning på radio eller något :eek::crazy:

:D:rofl::D
 
Sv: Äckel i ödeskogen

Hu vilka hemskingar!! Bläh!!

Tack så mycket, det botade TOTALT min valplängtan!

*otroligt ironisk*- GE MIG!!!:love:
 
Sv: Äckel i ödeskogen

:eek: Den smyger fortfarande omkring :crazy:

091005-6.jpg
 
Sv: Äckel i ödeskogen

Förlåt, men har inte du en hel hög jakthundar som kan jaga både det ena och det andra..? Dom borde väl kunna hålla saken på avstånd eller jaga bort den, med fördel neråt upplandstrakten?:laugh:
 
Sv: Äckel i ödeskogen

Krypet betraktas av dem som icke jaktbart vilt tydligen. Inte ens katterna ser den som ett byte :crazy:

Resten av krypflocken försvann ju tillbaka till just Uppsala redan i söndags, men denna hänger envist kvar :cool:
 
Sv: Äckel i ödeskogen

Det var ena dåligt tränade jakthundar du har. Ska väl bara vara att peka och säga "attack" (eller valfritt kommando):D

Jasså, får hålla utkik i buskarna efter små ullmonster;)
 
Sv: Äckel i ödeskogen

Inte då.. Gäller bara att komma på rätt bekämpningsmetod :D ;)
 
Sv: Äckel i ödeskogen

men guh va snuskigt. att du inte skäms
 
Sv: Äckel i ödeskogen

Kan det vara så att Gnist har skaffat sig en liten Havanais, eftersom den "så envist hänger kvar"? :D

Gnist tröttnade på alla jakthundar, sålde dem på Blocket till första bästa och riktar sig numera endast in på Grupp 9: fluffiga små soffkuddar! :eek:
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok TRIGGER VARNING!! Jag kommer skriva om kanske triggande saker nu som kanske är känsligt för vissa så ni vet! Men ja det som jag vill...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 546
Senast: sorbifolia
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 987
Senast: Voeux
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår så gjorde jag en jätte jätte JÄTTE dålig sak. Eller själva den saken är inte dålig för sigsjälv men allt om varför och allt sånt är...
Svar
0
· Visningar
595
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 757
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp