Jag smittar alla med mitt Ă€ckel 💔

IgĂ„r sĂ„ gjorde jag en jĂ€tte jĂ€tte JÄTTE dĂ„lig sak. Eller sjĂ€lva den saken Ă€r inte dĂ„lig för sigsjĂ€lv men allt om varför och allt sĂ„nt Ă€r jĂ€tte dĂ„ligt. Och det MEST dĂ„liga Ă€r att det inte bara pĂ„ verkar mig utan att det pĂ„ verkar en av dom finaste och snĂ€llaste personerna som finns 💔 Som jag bara smittar med allt jĂ€vla Ă€ckel frĂ„n mig. Inte för att jag VILL det men jag verkar som jag drar med exakt allaandra ner i min skit. Som att hela jag Ă€r nĂ„n Ă€cklig sjukdom som smittar mera Ă€n tillexempel pesten. SĂ„ alla som Ă€r i nĂ€r heten blir bara smittade och pĂ„ verkade. Och desto mera jag tycker om nĂ„n desto mera smittar jag den 💔
 

Liknande trÄdar

L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer sÀkert Ängra att jag skriver dethÀr men jag mÄste bara fÄ ut det. Och om ni tycker att jag Àr dum i huvudet sÄ Àr jag vÀl det...
Svar
15
· Visningar
1 496
Senast: karl_h
·
L
  • Artikel
Dagbok TRIGGER VARNING!! Jag kommer skriva om kanske triggande saker nu som kanske Àr kÀnsligt för vissa sÄ ni vet! Men ja det som jag vill...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 571
Senast: sorbifolia
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett Ă„r sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nĂ€stan inte hĂ„g det 💔 FörlĂ„t förlĂ„t förlĂ„t Ă€lskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 367
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok FÖRLÅT att jag skriver sĂ„mycket om sĂ„nthĂ€r nu! Men det Ă€r jĂ€tte mycket i mitt huvud justnu pĂ„grund av terapin och andra saker. Men...
2
Svar
31
· Visningar
2 016
Senast: Blyger
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp