Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Äckligt

ja, spontant känner man så, usch, djävla äckel päckel!
 
Sv: Äckligt

Det finns inga ord..
När Jag läser det här så går mina tankar till min dotter som snart är 4.
Är det någon mer än Jag som mår illa när man läser sånt här?
 
Sv: Äckligt

Ja man blir så arg så arg...
Hur i h-e kan folk göra så....
Man blir ledsen också....
Det var en unge här som det precis har kommit ut med att pappan har "utövat" incest på sin dotter i flera år... sådant blir man ju också helt vansinnig på, sin egen dotter.. hur kan man? Den människan barnet ska kunna lita som mest på gör något så hemskt med sitt barn.

Nu gled jag iväg men jag blir SÅ förbannad när jag hör något sådant :mad:
 
Sv: Äckligt

Jag tycker att tidningarna var fulla av nyheter om våldtäkter som skett under helgen. Värst av alla var denna och den där en 8-årig grabb våldtogs av en 12-årig kompis. Vart är världen på väg? Man blir ju mörkrädd.
 
Sv: Äckligt

Hur fan är man funtad när man ger sig på en fyraåring???? Jag blir så förbannad/ledsen/äcklad/förtvivlad/illamående när jag läser om sådant här. Vad är det för värld vi lever i? Vill inte ens tänka tanken på att något liknande skulle hända mina telningar.

Stackars lilla oskyldiga flicka.
 
Sv: Äckligt

Dom skulle ge mig en halvtimme ensam i ett rum med den där killen... fattar inte hur man kan vara SÅ störd! Har ändå jobbat med utvecklingsstörda i 7 år, och vi tycker DE är onormala.... *kokar*
 
Sv: Äckligt

bara en halvtimme?
jag tror jag kan komma på saker jag vill göra med den personen i minst tre dygn :mad:
 
Sv: Äckligt

AnnaKarinA skrev:
Dom skulle ge mig en halvtimme ensam i ett rum med den där killen... fattar inte hur man kan vara SÅ störd! Har ändå jobbat med utvecklingsstörda i 7 år, och vi tycker DE är onormala.... *kokar*

Behöver du en halvtimme? Ge mig två minuter så kan de dammsuga upp honom sen.. :devil:

Livet är så orättvist! Om de nu får tag i denna kille, (sist jag hörde så verkade det som det fanns säkra spår i varje fall) så kanske han blir dömd till max 10 år. Vad sätter det imot flickans livstidsdom?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hade ju hoppats att detta elände skulle ha dött nu, men ícke! hittade idag stora områden på min stackars häst som blivit ätit under sitt...
Svar
7
· Visningar
785
Senast: QueenLilith
·
Övr. Barn Eftersom jag och barnens pappa är mitt i en separation är sommarplanerna obefintliga. Sitter dock och funderar på om jag och barnen...
2
Svar
24
· Visningar
2 381
Övr. Barn En kompis har kämpat för att få barn och är nu gravid, jag vill köpa nåt åt lilla familjen. Polarn och pyret har släppt en Stig...
2
Svar
25
· Visningar
2 065
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 651
Senast: Elendil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp