Vilken storlek på body?

En kompis har kämpat för att få barn och är nu gravid, jag vill köpa nåt åt lilla familjen.

Polarn och pyret har släppt en Stig Lindberg kollektion, tänkte mig en body, men vad tusan väljer man för storlek?! Finns 50, 56, 62 och 68.

När jag har köpt kläder till någons bebis har jag alltid köpt rätt "stora" kläder, dvs i det här fallet hade jag tagit 62 el 68. Jag utgår kallt ifrån att föräldrarna och deras nära släktingar köpt på sig massor av de mindre storlekarna :D
 
När jag har köpt kläder till någons bebis har jag alltid köpt rätt "stora" kläder, dvs i det här fallet hade jag tagit 62 el 68. Jag utgår kallt ifrån att föräldrarna och deras nära släktingar köpt på sig massor av de mindre storlekarna :D

Precis så har det varit för oss. Vi har köpt storlek 50 själva, det köper ingen i present. Men sen har vi fått väldigt mycket i 56-62 sen säger det poff över en natt och alla kläder man äger är plötsligt för små 😄 Då är det tacksamt att det ligger en 68 där jag väntar.
 
En kompis har kämpat för att få barn och är nu gravid, jag vill köpa nåt åt lilla familjen.

Polarn och pyret har släppt en Stig Lindberg kollektion, tänkte mig en body, men vad tusan väljer man för storlek?! Finns 50, 56, 62 och 68.
Sen är PoP generellt sett, rätt stora i storleken. så jag hade nästan köpt i 56 därifrån.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
28 931
Senast: Elendil
·
Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 603
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 883
Senast: jemeni
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 601
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp