Sv: Ängelen

Du vet mycket väl att jag är energisnål, men andra kan ha nytta av denna upplysning.

HA (Herald Angel, inte Hell's Angel) var väl efter Double Schwartz ?
Då lär Prix de l'Abbaye allt ligga närmare till hands än Prix de l'Arc... fast när en quarter uppenbarligen står dubbla distansen är osvuret kanske bäst :D

Precis vad hon var! Och han vann väl Prix de l'Abbaye? Om jag inte har helt fel för mig.

Även om det skulle gå att träna Ängelen att gå långt så tycker jag det är roligare att rida så fort att gummibanden ryker!:bump::bump:
 
Sv: Ängelen

Precis vad hon var! Och han vann väl Prix de l'Abbaye? Om jag inte har helt fel för mig.

Även om det skulle gå att träna Ängelen att gå långt så tycker jag det är roligare att rida så fort att gummibanden ryker!:bump::bump:

Hade för mig att hon skulle tränas för att gå långt... i klassarna :crazy:
 
Sv: Ängelen

Jag snor denna knapp...

Idag har jag varit hos CoP och parkerat mitt framtida avelssto hos henne. Jag tog då tillfället i akt att knäppa några kort på Ängelen. De är tagna med min mobil och den lilla blixt som denna är försedd med var inte mycket att hurra för. Men lite av hennes skönhet skymtar fram ändå.

ny0015_27820088.jpg

Bara Ängel

ny0017_27819995.jpg

Ängel i bakgrunden
 
Sv: Ängelen

roligt att se en terrorist på bild, de verkar vara lika allihop. hon ser ut som min fast mörkare. mycket söta. Lycka till, hoppas hon glädjer er lika mycket som min gjorde! han var underbar hela tiden.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ängelen

Nu är det dags för lite uppdatering , hur det fort går hon det lilla änglabarnet.Har hon banrekord på ngn bana än?:cool::cool::cool:
Vem rider snabbjobben på henne U.S.W:eek::rofl::bump:Har CaManens lilla favoritlärling Shane ,kommit igång med finslipningen ,när hon sparras av den sanslöse Sune tjocksmock:bump:med sin slanka matte på ryggen:love:
 
Sv: Ängelen

Änglabarnets co-matte säger sig kunna sko det lilla underverket inom en snar framtid. Det frusna underlaget har inte lämpat sig för hennes små änglatassar och hon har trippat runt som en gammaldags änkenåd. Men nu regnar det utanför mitt fönster så snart kan Ängelen bomba på i hagen. Hon lär terrorisera sin nya hagväninna, en stackars halt travarfröken, något alldeles väldigt.:devil:

Vi håller också på att planerar för att flyga in en speciell veterinär, från Nordpolen någonstans, som ska fixa hennes små änglatänder.

I går kväll var jag på körskolan för att bli handledare åt Malin som ska hjälpa oss att rida Ängelen när jag bombar före på den sanslöse. Som för övrigt håller på att omskolas till Western-häst. Hade westernsadel på sig för första gången i går och det tyckte han var helt OK.
 
Sv: Ängelen

*kl*
Alltså tycker det ær dåligt med uppdateringar i den hær tråden.. :p Har hon slått något banrekord æn?? ;)
 

Liknande trådar

Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
32 681
Senast: iNHALE
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 863
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 187
Senast: cassiopeja
·
Relationer Med risk för att detta blir väldigt långt, så ber jag redan nu om ursäkt. Jag har för några veckor sedan brutit med min särbo. Det gick...
Svar
18
· Visningar
2 840
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17
  • Hingststationer

Omröstningar

Tillbaka
Upp