Äntligen!

Sv: Äntligen!

Du har inte möjlighet att åka och hälsa på Zizzy eller hon som hade en av Zizzys valpar? jag tror det är bra att ha träffat så många hundar som möjligt av rasen så man vet vad det finns för skillander
 
Sv: Äntligen!

Hehehe, precis.
Finaste finaste.
En av killarna härjade runt med sina syskon, undersökte både Hunken och mig noggrannt och godkände oss uppenbarligen, för sen kröp han intill mig och somnade bakom min rygg :love:

Det kändes mer som att jag blev vald än som att han blev vald :D
 
Sv: Äntligen!

:love:
:love:
:love:
foto0029_62359547.jpg


foto0030_62359679.jpg
 
Sv: Äntligen!

Det är så gulligt att huden liksom är en storlek för stor :D
Hahaha, helt underbar liten kille..! :love:
 
Sv: Äntligen!

Men herregud så söt! :love: Det kan inte finnas mycket som är mysigare än när valpar ligger på rygg och sover sådär i ens knä...
 
Sv: Äntligen!

NAE MEN LÄGG AV JAG TROR JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!! :love: :love: :love:

Vilket underbart litet knyte!
 
Sv: Äntligen!

Ååh, jag vill bara dutta på den lilla, lilla nosen och gosa med valpismagen! :love:
En helt fantastisk liten varelse!
 
Sv: Äntligen!

Åh herre gud så sööööt! :love::love::love:
Är också nyfiken på hur ni ska göra?
 
Sv: Äntligen!

Han flyttar hem till oss strax innan jul :love:
Leveransklar 14, men eftersom lucia och jul är de värsta högtiderna på året när man jobbar på systembolaget ( :devil: ) så väntar vi tills min sambo går på sin julledighet några dagar innan jul.

Jag förstår inte hur jag ska orka vänta - samtidigt är jag vansinnigt nervös och rädd för att något ska bli fel :eek:
 

Liknande trådar

Övr. Hund I lite desperation vänder jag mig till buke då sambon satt ultimatum (ett ändå förståeligt sådant) angående valpen vi har hemma och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
14 672
Senast: Halali
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp