Bukefalos 28 år!

Äntligen..

C

Cinzano

Är så glad att min lilla moa äntligen har mognat till sig. Har inte varit med om en jobbigare valp-unghund! Hon är ju ett litet energiknippe (boxer/pinscher) men nu har hon äntligen:
1. blivit rumsren
2. slutat bita i saker inne
3. slutat jaga brevbäraren
4. fattat att min son på 1 år inte är någon leksak, hon är jätteförsiktig!

Kvar att lära sig är väl att inte sticka i skogen och att inte jaga mina hästar!
 
Visst är det härligt med framsteg.

Jag var nästan rädd att min hund led av damp eller nåt när han var valp, men även han börjar mogna.
 
hihi visst e dom söta dm små liven!!
jag har en GD på 5 månader.. köpte honom då han va 4 månader.
Väldigt lugn herre men vek.. som dom flesta GD e nuförtiden.
Han gillar inte vuxna människor men barn e d bästa som finns.. e så gullig mot syrrans plastdotter på 2 år o e rumsren o håller gott avstånd från hästarna även då ja inte e med o springer aldrig ifrån mej i skogen fast hundkompisen dra järnet..
riktigt duktig!
 

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 239
Senast: Fiorano
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 258
Senast: Migo
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 655
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Några av mina vänner har lite olika hundproblem och jag är nyfiken på hur ni skulle lösa dessa. Hur skulle ni råda dem? Familj med två...
2
Svar
22
· Visningar
3 358
Senast: Frost116
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp