Bukefalos 28 år!

Är denna klippmaskin något att ha?

Den för 545kr på Börjes har jag och den fungerade över förväntan på min björn! Klippte snabbt och bra, den kan jag varmt rekomendera.
 
Jag köpte den från hööks och har klippt hela min häst merd den, tog lite lång tid men tog jättebra!!
Sen å andra sidan kan man ju inte garantera att den håller mer än två treggr, fast då har du redan tjänat in vad det kostar att låna..
 
Finns det ingen snäll hästmänniska med klippmaskin i din närhet? Själv har jag investerat i en Oster Stewart(tror jag den heter) ifrån Bole, Tar du din häst till Göteborg så hjälper jag dig gärna!
 

Liknande trådar

Utrustning Min shettis har märkbart varit störd av sin tjocka päls (väldigt kliig, vill rulla sig när hon rör sig etc), men hon har inte kommit...
Svar
16
· Visningar
1 114
Senast: Ise
·
Utrustning Jag letar en sladdlös tyst klippmaskin till min häst. Det har tagit en stunds träning innan han har tyckt att det är ok att bli klippt...
2
Svar
21
· Visningar
1 481
Senast: mysboll
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny hjälm. Är dressyrryttare och har ganska mycket hår, både tjockt och långt. Tanken är att jag ska ta upp tävlandet...
Svar
2
· Visningar
548
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
2 650
Senast: Johannna1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp