Är denna spellistan bra?

Isituss

Trådstartare
Jag har rätt så speciell musiksmak och när det kommer till fester så passar den inte riktigt. Men nu har jag verkligen ansträngt mig för att hitta låtar som jag anser passar och som jag faktiskt tycker om.

Här är den:
http://open.spotify.com/user/1129054893/playlist/3oq1Ym71p7wRe1uexiRAv9

Så vad säger ni? Är den godkänd som festspellista? (Ja den ska spelar på shuffel) Eller ska jag helt enkelt bara ta någon annans spellista och köra på den?:nailbiting:
 
Sv: Är denna spellistan bra?

För mig (som också inte har en ovanligare musiksmak) låter det som sådan där musik som funkar bra på fest. Men våra fester brukar sluta med Safety Dance, så jag är nog inte rätt person att uttala mig egentligen :D
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 446
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 411
Senast: Hedinn
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 524
Senast: Jeps
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 502
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp