Är det fel på mig?

Mazzz

Trådstartare
För ett tag sedan tog det slut mellan mig och mitt ex, hade en vän på jobbet jag pratade mycket med, vet jag gav honom en kram, sen blev han kär i mig. Jag var då osäker på ett nytt förhållande direkt efter mitt gamla, vi skulle avvakta. Vi fortsatte som vanligt, när jag kände mig redo, då ville inte han helt plötsligt, trots att han hade velat tidigare.

På ett sätt känns det som jag inte duger som flickvän och på ett annat känns det som han vill ha kakan och äta den samtidigt.

Jag har inte riktigt landat i mina egna känslor än, så vet inte riktigt vad jag vill egentligen...
 
Det måste ju va nått fel på mig när han vill ha mig men ändå inte (ha kakan och äta den samtidigt) och det känns som det är mig det är fel på, för om det inte vore fel på mig då skulle inte det här ha hänt..
 
Det måste ju va nått fel på mig när han vill ha mig men ändå inte (ha kakan och äta den samtidigt) och det känns som det är mig det är fel på, för om det inte vore fel på mig då skulle inte det här ha hänt..

Nej, det är inte fel på dig. Jösses, lugn nu. Folk kan ändra sig. Så är livet. Ignorera och gå vidare.
 
Nej, det är inte fel på dig. Jösses, lugn nu. Folk kan ändra sig. Så är livet. Ignorera och gå vidare.
Det är dessvärre inte så lätt, kan inte bara ignorera och gå vidare. Vi jobbar på samma jobb och pratar dagligen som vänner, har försökt ignorera men det går inte... :(
 
Det är dessvärre inte så lätt, kan inte bara ignorera och gå vidare. Vi jobbar på samma jobb och pratar dagligen som vänner, har försökt ignorera men det går inte... :(

Det är ju tråkigt, men har han ändrat sig så har han. Haka inte upp dig, fokusera på att gå vidare istället.
 
Det är dessvärre inte så lätt, kan inte bara ignorera och gå vidare. Vi jobbar på samma jobb och pratar dagligen som vänner, har försökt ignorera men det går inte... :(
Nu ska jag vara brysk! Jo, det går att gå vidare. Jösses, var det inte han som var kär i dig? Han känslor har väl svalnat då. Att han var intresserad när du var låg är inte så konstigt, men mer än en liten förälskelse var det väl inte då. Inget fel på dig och inget fel på honom. Så kan det vara bara ibland. Inget att hänga upp sig på. Move on!
 
Det måste ju va nått fel på mig när han vill ha mig men ändå inte (ha kakan och äta den samtidigt) och det känns som det är mig det är fel på, för om det inte vore fel på mig då skulle inte det här ha hänt..
Jag förstår inte riktigt. Tror du måste vara tydigare för att en dinosaurie ska hänga med.

Vad menar du med att ha kaka och äta den samtidigt? Att ni hade ett kk-förhållande och att han var nöjd med att ha det så?

Och vad skulle vara fel? Och vilket skulle felet vara så att "det här"hände? Jag ser inte att det hänt något alls?

Utveckla är du snäll.
 
Och jag tror att du skrivit om den här killen under ett annat nick tidigare och han var inte snäll mot dig. Inte bra.
 
Jag är nog inte så bra på att förklara, det började med att han blev kär i mig ja, sen blev jag nog kär i honom, då när jag tänkte på honom fick det mig att bli lycklig.
Vi var vänner och det ena ledde till det andra, något direkt KK-förhållande har vi inte, men ja vi har haft sex, men inget vi har på någon regelbunden basis eller har haft. Oftast har det skett i samband med övernattningar.

Jag vill nu bara försöka glömma honom och gå vidare, men det är så svårt när man träffar honom dagligen på jobbet och troligen har känslor kvar.
 
Jag är nog inte så bra på att förklara, det började med att han blev kär i mig ja, sen blev jag nog kär i honom, då när jag tänkte på honom fick det mig att bli lycklig.
Vi var vänner och det ena ledde till det andra, något direkt KK-förhållande har vi inte, men ja vi har haft sex, men inget vi har på någon regelbunden basis eller har haft. Oftast har det skett i samband med övernattningar.

Jag vill nu bara försöka glömma honom och gå vidare, men det är så svårt när man träffar honom dagligen på jobbet och troligen har känslor kvar.
Fast det behöver inte betyda att det är något fel på dig?
Han kanske bara inte har lust att ha något mer än det nu haft?
 
Det finns verkligen jättemånga människor som jag inte vill ha ett förhållande med men som det inte är något direkt fel på för det och många av dem har relationer med andra som de passar väldigt bra ihop med

Så jag fattar inte det här med att det skulle vara fel på en för att inte alla vill ha en som flickvän??

Man kan inte ta sånt personligt folk har olika smak och olika behov bara
 
Han kanske inte var kär egentligen, mer kär i kärleken och sen gick det över. Sånt som händer. Ska man gå runt och tänka sådär är det ju jättefel på mig (och alla andra singlar) som varit singel länge och som ingen är kär i.
Försök vara cool bara, kanske kommer känslorna tillbaka, kanske inte.
 
Det finns verkligen jättemånga människor som jag inte vill ha ett förhållande med men som det inte är något direkt fel på för det och många av dem har relationer med andra som de passar väldigt bra ihop med

Så jag fattar inte det här med att det skulle vara fel på en för att inte alla vill ha en som flickvän??

Man kan inte ta sånt personligt folk har olika smak och olika behov bara

Precis. Jag satt och filade på ett liknade inlägg, men så kom ditt och löste det åt mig.
Jag vill bara tillägga att jag dessutom kan tänka mig ligga med fler personer än vad jag vill ga förhållanden med, utan att det är något fel på dem.
 
Fast det behöver inte betyda att det är något fel på dig?
Han kanske bara inte har lust att ha något mer än det nu haft?
Det som gör mig så kluven är att han dels säger att han vill vara singel och i nästa andetag grämer han sig över att han är singel. Borde det inte vara antingen det ena eller andra och inte båda två samtidigt?
Jag har så dålig erfarenhet av killar, så jag kan ingenting..
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 278
Senast: Whoever
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 032
Senast: Sasse
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 461
Senast: Shaggy
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 844
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp