Bukefalos 28 år!

Är hästköpare från rika familjer galna? Långt...

Sv: Är hästköpare från rika familjer galna? Långt...

om du hade läst noga så har jag skrivit självklart kommer ens barn före.

Men man hör så ofta -Jag han inte för att jag var tvungen att köpa ett par nya jeans, eller se oc eller någonting annat *oviktigt*


Och ja- Jag har en dotter som snart är 1½år och fyra hästar hemma på gården och två katter :P

Svårt att förstå hur folk menar på internet, men jag tror många missuppfattade mig litegran, men jag blir så arg man ser bara fler och fler hästar som glöms bort och vanvårdas*^

Vad jag prioriterar högre
*Eftersom det här är ett hästforum så skrev jag ju bara om hästen*^

Min dotter kommer före allt annat i mitt liv, utan henne är jag ingenting
Sen får man ju inte glöma bort sin pojkvän*
Och innan jag fixar saker till mej, ser onödiga tv program mm så kommer hästarna^*
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Är hästköpare från rika familjer galna? Långt...

Jo, blir lätt missförstånd.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
29 666
Senast: Elendil
·
Ekonomi & Juridik Jag har en väninna som efter flera livskriser hamnat i en svår ekonomisk situation. Så pass att hon inte kunnat betala de två senaste...
2
Svar
20
· Visningar
3 252
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Ja, hur gör man egentligen? Det finns nog många både säljare och köpare här inne som kanske har svar. Jag vill och behöver ha en ny...
2
Svar
31
· Visningar
4 098
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Ja, nu är det dags att höra om det finns någon här som har erfarenhet av att hyra/äga stall och vad man egentligen ska tänka på. Detta...
Svar
8
· Visningar
2 771
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp