Bukefalos 28 år!

Är han intresserad eller inte?

Sv: Är han intresserad eller inte?

Kan det vara så att du gillar tanken på honom, men kanske inte nödvändigtvis honom?

Jag får lite dåliga vibbar av att han kör lite "jo-jo-effekt" på dig. Först väldigt på, sedan av och rent otrevlig, för att sedan hinta om att vara på igen. Katt och råtta... Eller bara extremt velig. Jag tycker att du ger dig själv för lite värde när du lägger det hela i hans händer och vad han vill göra nu. Fundera över om du verkligen vill ha en snubbe som redan hunnit visa upp den här sidan.
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Kan det vara så att du gillar tanken på honom, men kanske inte nödvändigtvis honom?

Jag får lite dåliga vibbar av att han kör lite "jo-jo-effekt" på dig. Först väldigt på, sedan av och rent otrevlig, för att sedan hinta om att vara på igen. Katt och råtta... Eller bara extremt velig. Jag tycker att du ger dig själv för lite värde när du lägger det hela i hans händer och vad han vill göra nu. Fundera över om du verkligen vill ha en snubbe som redan hunnit visa upp den här sidan.

Håller helt med här faktiskt.

Varför så mycket fokus på vad han vill och känner för? Varför stå givakt för någon som inte ens har hyfs att vara trevlig? Jag tycker att han har visat att han inte är mycket att hänga i granen..
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Halvt KL

Vi har smsat lite fram och tillbaka. Har dock inte kommit något längre. Jag har berättat att jag trodde att han var en kille som jag skulle kunna bli kär i, men ändrade uppfattningen i helgen, och då undrade han såklart varför. Förklarade att det han skrev var drygt. I fredags skrev han även att han "skulle höra av sig om han kom ihåg". Sa att jag tyckte det var lite drygt också. Då sa han att han skrev så för att folk blir så arga när han glömmer höra av sig när han är full. Varpå jag svarade att jag inte trodde att jag räknades som "folk" för honom. Fick som svar typ "Ja men jag skrev så ändå för att du inte skulle bli arg". Okej? :banghead: Jag frågade om han ville SES och prata istället för att skriva massa sms, men då skrev han bara "Vill du det? Vad ska vi prata om? Att jag var dryg på sms?". Han har ju en poäng.. Vad ska vi prata om ens? Jag skrev bara att vi inte behöver ses, och har därefter inte fått något svar och jag förväntar mig väl inget jättesmart svar heller. Blir bara ledsen :( Jag trodde verkligen att han var en bra kille!
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Som sagt, det märktes tidigt att han inte var nåt att hänga i granen.

Var glad att du inte blev kär i det där trollet.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 679
Senast: Whoever
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 179
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 288
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 827
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp