Bukefalos 28 år!

Är han intresserad eller inte?

Sv: Är han intresserad eller inte?

Nu har vi setts! Och kvällen blev verkligen jättebra! Vi sågs bara hemma hos honom och kollade film :) Jag blir dock så osäker åter igen. Han var mycket mer "på" idag, och det gör mig osäker för tänk om han enbart är ute efter en sak? :o
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Nu är jag inte killen ifråga men om jag är ute efter bara en sak, i det här fallet sex, så ser jag till att fixa det omgående. (Alternativt vara tydlig med att det är det jag är ute efter.) Inte sjutton har jag tålamod att ränna runt på dejter om det bara är liggandet jag vill åt.

Sluta noja och se var det leder istället :) Lycka till!
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Han är ju mer på för att han gillar dig och kanske har han fattat att du är intresserad.
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Föreslå en dejt som inte är på hemmaplan om du är orolig. Vill han dejta dig även utanför soffan/sängen så lär han nog vara intresserad av mer än sex :D Lycka till!
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Hm.. Efter gårdagen har jag förstått att han inte är intresserad :( Han skrev rätt dryga sms. Jag skrev sista smset igårkväll iallafall, så nu ligger bollen hos honom, men jag tvivlar på att han ens kommer svara eller förklara sig själv :(
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Vad är "rätt dryga sms"?

Av egen erfarenhet så är det LÄTT att tolka in saker i sms!
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Jag kan låta rätt dryg i sms, utan att mena något illa. Visst, han kanske inte är intresserad men beroende på vad han skrev så är det ju inte glasklart.
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Sammanfattat var det väl att dom (han och hans vänner) skulle gå till ett ställe där det är 18-årsgräns och hitta några 18-åringar, för att "de är inte lika slappa". Jag vet att han skrev det med ironi, men jag tycker det är sjukt drygt. Fick dock ett sms nu där han skrev att det inte var någon 18-åring han var ute efter igår :banghead:. Då skrev jag bara "Är du intresserad av mig mer än som vän?". Inte fått svar ännu. Jag hatar egentligen att smsa om sånt här, men jag känner inte riktigt att jag orkar ringa honom heller. Det var ju en helt ärlig fråga som han kan svara ja eller nej på utan att kunna misstolka.
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Men fy fan vilken miffogrej att skriva. Det hade fått mig att helt tappa intresset.
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Så kan man ju inte skriva, inte ens ironiskt! Det är en humor som jag finner totalt avtändande...
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Halv kl

Nej det var en väldigt konstig sak att "skämta" om, och väldigt avtändande! Han svarade på mitt sms nu, och skrev förlåt att han inte svara tidigare för han hade glömt att ladda den och han inte visste om han var intresserad. :meh: Jag svara bara att det var bra att veta. Känner inte riktigt att jag orkar kämpa vidare.

Nu stör jag mig mest på att det känns som om jag kommer leva ensam resten av mitt liv :(
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Åh, jag förstår hur det känns, sådär blir det.

Men i de lägena försöker jag tänka att jag faktiskt hellre lever ensam än delar min tid med ett sånt stolpskott! :)
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Äsch, han verkar ju skitdryg ju! Vilken tur att du fick reda på det nu och kan sluta slösa tid på honom!
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Nu fick jag det här: Nu fick jag det här: Funderade mycket på de senaste dagarna men vet fortfarande inte vad jag vill :/

Jag trodde att menade att han inte var intresserad, men nu verkar han ju inte veta? Vad tycker ni att jag ska skriva? Vill gärna få in något där jag undrar hur han vill göra och där jag skriver att han var otrevlig igår!
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Jag vet inte :( Jag flyttar dessutom om två veckor, bara 10 mil, men ändå.. Känns inte som om vi skulle hinna så mycket. Efter igår blev jag ju lite förvirrad av hans otrevliga sms också! :yuck:

Jag skrev iallafall och frågade vad han ville och att jag inte kan kräva att han ska veta eller att han ska skynda sig att göra ett beslut, men jag vet ju heller inte vad jag ska göra..
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

men alltså, gillar du honom ens? såhär svårt ska det väl inte vara ibörjan, opassande skämt om tajta fittor och velande hit och dit? jag hade inte pallat med det, kan jag säga.

hur fin han är i övrigt (?) så kvarstår faktumet att han är velig och det i sig är så himla oattraktivt.
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Lägg ner honom. Han vet ju inte ens vad han vill. Varför ens bry sig om någon som inte ens vet vad han vill?

Upplever att du liksom hänger dig vid honom. Skit i det!
 
Sv: Är han intresserad eller inte?

Hade jag varit du hade jag antagligen inte lagt nån mer energi på den killen. Men jag har väldigt svårt för sånt velande och jag tycker att det tar för mkt energi att gå och fundera på vad den andra personen vill.
Ska du sen även flytta så ja...

Jag flyttar oxå om några veckor (ska börja plugga) och om jag skulle ha träffat en kille nu under sommaren skulle det ha behövt till väldigt mycket för att det skulle blivit något seriöst. Eller för att jag ens skulle engagera mej.

Men tkr själv att det är svårt och veta om killar är intresserade lr inte! Men mina erfarenheter och vad jag hört från killkompisar är att, om de är intresserade så märks det! Sen finns det ju såklart undantag som alltid ;)
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 687
Senast: Whoever
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 179
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 299
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 829
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp