Bukefalos 28 år!

Är så vansinnigt trött...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har haft smärtproblematik ett tag nu och det känns som en enda ond cirkel jag inte kan ta mig ur.

Sedan i höstas har jag haft problem med smärtanfall som jag tror är gallsten. Jag har varit på vårdcentralen som tyckte det var troligare med magreflux, trots att jag svarade nej på alla frågor om symptom på den problematiken. Blev ordinerad att äta medicin mot det i 2 veckor. Har inte upplevt någon skillnad.

Någonstans efter mina smärtanfall började har jag också börjat få allmän värk i kroppen. Det började med höger lår, sedan vänster lår, sedan hela vänstra benet, sedan höften på bägge sidor, knäna på bägge sidor, vänster ländrygg, höger ländrygg, hela ryggen... Osv.

Jag kan knappt röra mig. Det gör ont hela jäkla tiden. Kommer knappt ur sängen. Kan knappt sätta mig ner, eller ställa mig upp, eller vrida på kroppen. Orkar ingenting. Det gör så förbannat ont. Knäna känns ostabila och som att de ska gå sönder. Jag är så less.

Nya jobbet är jättekul, men jag har fått mer ont i kroppen senaste veckan. Vissa arbetsuppgifter gör smärtan ännu värre, men jag kan inte heller inte göra dem.

Min mage är svullen typ hela tiden. Jag får ont av att ha kläder som sitter åt. Är ständigt illamående dessutom.

Är så sjukt jävla LESS!
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har pratat med en läkare nu på företagshälsovården. Det var intressant. Första gången jag var på FHV kände jag inte att jag och läkaren...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 245
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Vet inte vart jag ska börja. Kaos i hjärnan pga inte sovit en ordentlig natts sömn på... vet inte hur länge? Man ska bara orka. Men jag...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 320
Senast: Raderad medlem 68338
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp