Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Eftersom det lite då och då före serverbytet som gjordes natten mot lördag skapades trådar om att Bukefalos är segt tänkte jag skapa en tråd för att se om någon märkt någon skillnad.

Vissa verkar ha haft mer problem än andra tidigare. Vore intressant att höra hur det ser ut nu.

Allt är inte optimerat än och den här helgen har väl trafiken varit lite lägre än vanligt.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Jag har suttit vid datorn så gott som hela förmiddagen, och har nog slagit personligt rekord i skrivna inlägg på en dag :d och jag har inte haft några problem alls med nån seghet. Kanske därför det blivit så många inlägg :idea:
så jag vill nog säga att det fungerar som det ska och är tänkt :bow:
Du är kanon gunnar, vad skulle vi göra utan dig och Bukefalos?:love:
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Det fungerar hur bra som helst här nu! :bow:
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Jag tycker det verkar funka strålande, iofs har jag inte drabbats av några större problem nu på sista tiden. Enstaka gånger har jag fått en vit ruta, men det är allt. Hittills har inget sådant hänt, så kanske är inte jag den bästa referensramen.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Det fungerar jättebra för mig. :bow: Någon enstaka gång har det krånglat lite, men det fungera verkligen mycket bättre nu!

Måste passa på att beröma snabbsvarsrutan lite till - den är verkligen bra nu.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Funkar ASbra här nu :love::banana:
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Såg att det var lite mer belastning på servern nu, inte jättemycket, så jag kollade upp statistiken. Det har aldrig varit så många inne samtidigt som nu, enligt den.

Om ni inte märkt någon segning nu så ser det rätt bra ut ;) Skönt.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Jag tycker det går "tokfort" nu ;) Kanon! Har fått en vit sida, men det tror jag var när du var inne o fixade nånting i går fm. Nån minut senare funkade det, o nu har jag inte haft några problem sen dess.

Jättebra jobbat! :)
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

tycker det funkar mycket bättre nu!!! har haft mycket problem tidigare med att inte få fram sidor och att det varit seeeegt... men idag har det funkat fin fint!!!! :bow: :bow:
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Tycker det funkar jätte bra i dag..:bow: allt går med raketfart. ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Funkar snabbt och bra:bow:
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Jag märker inte någon enorm skillnad, då det faktiskt funkat bra även innan. har inte haft stora problem, annat än sista dagarna innan serverbytet, då errorsidan kom upp några gånger.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Jag har inte haft någon "sidan kan inte visas" sen du uppdaterade! Och det har gått mycket snabbare.

:bow:
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

För mig fungerar det jättebra, mkt bättre än det har gjort på senaste veckorna :bow:
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Har iof inte varit inne knappt på hela helgen, men idag märker jag skillnad. Bra jobbat Gunnar, vad skulle vi göra om inte du fanns? :bow:
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

DET var en hemsk tanke. Men det fick mig att fundera....vad gjorde ni om dagarna/kvällarna innan ni hittade till Buke? Vad jag gjorde, ja inte satt jag timma efter timma vid datorn i alla fall.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Det funkar finfint nu, Gunnar, och är STOR skillnad mot i fredags... :bow: :bow: :bow:

Ett frågetecken kvarstår ang funktionen Senast läst inlägg, men den kan jag ta i en egen tråd, om det skulle fortsätta vara problem...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Förra helgen drog ner mig i en rejäl grop som jag inte trodde var möjlig. Jag hade ingen aning om att en marknad kunde dränera en på så...
Svar
1
· Visningar
793
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 966
Senast: Yeah but
·
L
  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 317
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 353
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp