Bukefalos 28 år!

Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Eftersom det lite då och då före serverbytet som gjordes natten mot lördag skapades trådar om att Bukefalos är segt tänkte jag skapa en tråd för att se om någon märkt någon skillnad.

Vissa verkar ha haft mer problem än andra tidigare. Vore intressant att höra hur det ser ut nu.

Allt är inte optimerat än och den här helgen har väl trafiken varit lite lägre än vanligt.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Vi var några i Alla har vi guldfeber tråden som uppmärksammade segheten igår kväll. Men nu idag fungerar det perfekt igen.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Hade nyss en tvärnit på ca 4 minuter....11.06-11.10 kom jag inte in alls på nåt forum.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Nu sa den igen att det tog för lång tid och därför avbröt att ladda sidan! :crazy:
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Här har det varit segt men körbart hela förmiddagen, fram till 12.30 då det alls inte gick under några få minuter. Nu funkar det snabbbare igen.

Nu har jag ju inte surfat konstant så jag kan ha missat både snabba perioder och dödlägen under förmiddagen.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

I går kväll gick det snabbt här. Med undantag för ett enda "sidan kan inte visas" framemot midnatt nån gång.

Men det är för att det är dags att gå och sussa då... ;) :angel:

Själv tycker jag det har funkat bra sedan förra helgen, förutom nån kväll i veckan om det var i går eller tisdags kommer jag inte ihåg nu, men det var vid 9-10 snåret på kvällen iaf...
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

NU är det EXTREEEMA problem! Det går inte att posta, det går inte att ladda sidor och det kommer upp trådar där det bara existerar en rubrik.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

*kl*

Vill bara meddela att nu är det tjurigt- Buke segar och det är svårt att göra inlägg. Dels tar det lång tid, dels kommer det upp "Sidan kan ej visas" och antingen blir inlägget dubbelt eller så blir det inget alls (det sistnämnda blev nyss för mig trots tre försök...).


Annars har det rullat på bättre nu sedan senaste serverfördelningen! :banana:
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

*KL*

Ja nu krånglar det väldigt för mig med... står database error var och varannan minut! :crazy:
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Hemskt ledsen för detta, det är helt och hållet mitt fel. Jag har arbetat lite med sök-funktionerna och jag gjorde något jag inte borde ha gjort vid den här tiden på dygnet.
Jag tror att det börjar fungera snabbare nu, dock finns det lite till jag borde göra men det får nog vänta tills sent i kväll.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

kl

Hade database error runt 17:40. Men innan idag har verkligen fungerar superbra efter servergrejset.

Edit: aha, det var förklaringen. :D Ingen fara på taket, det är ju bara att försöka igen när det krånglar.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

kl

Buhuu :p assegt föut :p
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Jag har raderade 10 innan jag skrev mitt förra inlägg, räcker det ? ;)
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Okej då! Du slipper ett två skärmsidor långt inlägg i ÅTTA upplagor då. Det handlar om Melodifestivalen:rofl:
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Jag leder!
Jag hade en 16-postning på U, så jag har raderat 15 identiska!
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

jag var nog nästan i närheten av att slå det rekordet i Hästmannen-tråden på Senior :D
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Det går JÄTTE långsamt! :( Tar tre minuter att ladda varje sida på Buke! :(
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Ja, under kvällen har jag oxå haft problems..... segt som sirap emellanåt. Från 20 nånting.
 
Sv: Är sidorna snabbare nu, fungerar allt bra?

Som straff får du gå in på forumen och radera alla dubbel-trippel-quadruppel-osv-postade inlägg det här ledde till :devil:

;)
Jag har blivit retad för mitt handikapp internetstamning efter att ha lyckats posta 10 identiska inlägg i samma tråd. :o
Ska det vara så på Buke att man blir mobbad för sitt lyte?!? :eek:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Förra helgen drog ner mig i en rejäl grop som jag inte trodde var möjlig. Jag hade ingen aning om att en marknad kunde dränera en på så...
Svar
1
· Visningar
814
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 085
Senast: Yeah but
·
L
  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 367
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 390
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp