Afghanhundar...

Sv: Afghanhundar...

(har bara läst ursprungsinlägget).

Såg för några år sen en storpudel på utställning. Jag tycker visserligen om pudlar (dock inte bollarna), men ändå. Hunden hade en sån otrolig utstrålning att mina vänner som fnyser så fort man nämner ordet pudel blev också smått förälskade i honom.

Så det jag vill komma till- utstrålningen hos en hund är otroligt viktig!
 
Sv: Afghanhundar...

Haha jag var som dig innan! Gillade verkligen INTE Afghaner till den dag jag såg en OTROLIGT vacker Afghantik med löst flätade öron och rosa band i luggen, hon var så glamourös och sagolik att jag blev kär i rasen direkt!
Samma sak gällande pudlar! Träffade en svart storpudel, lika stor som min kompis Rottweiler, men den svävade fram på T-centralen och såg ut som om det inte var tågperrongen h*n gick på, utan on the red carpet i Cannes.
Snacka om att bära upp sitt namn, KUNGSpudel!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 024
Senast: tuaphua
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 273
Övr. Hund För ganska exakt 11 månader sedan kom hon till mig, min älskade guldsaluki som då var i fruktansvärt dåligt skick. Att gå en 4km lång...
Svar
18
· Visningar
1 437
Senast: JeayL
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
28 175
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp