ahh! jag är så nervös >.<

B

Bebbii

ska tävla en A:2 idag me min ponny, första tävlingen i år och jag är så himla nervös! ! är det någon som har nåt tips om hur man kan göra för att slappna av innan man ska in på banan??
 
Sv: ahh! jag är så nervös >.<

Ta ett eller flera djupa andetag & andas ut så att hästen hör. Det kan göra så att hästen slapnar av. ;) & om hästen slappnar av & du känner det så kanske det känns bättre för dig oxå..:banana:
 
Sv: ahh! jag är så nervös >.<

ahaa de ska jag prova :D tacktack =))
 
Sv: ahh! jag är så nervös >.<

Va så lite så.;) Jag själv gör så när jag är på en hopptävling, även iblan när jag bara tränar oxå.. & det hjälper för mig:)
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 540
Senast: zarmino
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 989
Senast: hhere
·
  • Artikel
Dagbok Jag minns att jag var nervös. Att flickan som borstade hästen verkade så kunnig och världsvan. Kanske var hon lite ledsen också, att...
Svar
3
· Visningar
805
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 148
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp