Men hjälpKlickade mig in på hennes AI-genererade omslagsbild där hon är omgiven av alla djuren som "tittar in i kameran" och japp, folk kommenterar på riktigt: "Men vilket underbart foto!" och hon svarar "Tack snälla!".
Och sedan behövde jag bara läsa de två första meningarna och se upplägget på "hennes" senaste text, den är absolut AI-genererad. Och givetvis kommenterar folk "Dina texter förgyller mina dagar!" "Du skriver så fantastiskt!" och hon svarar "Tack!".
Alltså snälla... Nej jag kan inte förstå.
Jag såg hennes "ge fan i att sno mina texter" eller någon linnande varning och tänkte bara att den människa saknar verkligen självinsikt
Men jag börjar ju fundera blir ju, existerar ens denna människa i verkligheten, eller är det bara någon som skapat ett konto för att droppa ai-slop?
Om det är en riktig människa så antar jag att hon från början kanske skrivit texterna själv och lagt upp bilder, och så har dessa fått bra respons. Så kom ai in i bilden och plötsligt kunde man producera ännu mera, på bara bråkdelen av samma tid, och därför fortsatt.