Bukefalos 28 år!

Åk/ståbräda till 2.5åring

Sv: Åk/ståbräda till 2.5åring

Jag var suuuuper nöjd med min Phil & Teds, det går att ha en vanlig ståbräda till den. Perfekt att man kan välja att ha den till ett eller båda barnen. Gillar inte de tunga tvillingvagnarna. Det är 2 år och 7 mån mellan mina barn, den stora sov fortfarande en stund mitt på dagen när lillan kom, så denna vagn var ett givet val !
 
Sv: Åk/ståbräda till 2.5åring

Så här i efterhand hadde jag också valt en sådan vagn. Det skiljer ca 2,5 år på mina. Vi hadde ståbräda men storebror orkade inte stå så mycket och jag fick ont i ryggen av att går så långt ifrån vagnen. Vi tänkte att han växer och behöver snart inte åka men det var fel. Det slutade med att lilltjejen satt upp i kombivagnen och storebror satt på fotstödet till vagnen ganskla ofta. Jag investerade i en hypchic(stavning) som underlättar när man bär större barn, det blev ofta att jag fick bära en av dem. Ett så litet barn kan orka gå långt ibland men det jobbiga är när de vill bli burna efter halva vägen på en lång runda.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 371
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 801
Senast: Fetaost
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
3 815
Senast: lillamy73
·
Körning Jag har ett kallblodssto på 19 år som jag har ägt i drygt 15 år. Hos sin tidigare ägare kördes hon men var med om en olycka och såldes...
Svar
4
· Visningar
2 630
Senast: Effie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Kön kattungar 4st

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp