Aldrig mer bett!!

Har dock inte läst igenom hela tråden och tänker minsann inte stå för allt jag skrivit. :D
Skrattade rätt ut när jag läste denna meningen. Men såklart, det behöver du inte - preskriptionstiden har ju passerat! ;)

On topic så har jag ridit min egen häst bettlöst i 15 år och vi trivs super med det. Tömkör med bett dock. När jag har haft/ridit andra hästar jag inte känner lika väl har jag föredragit bett. Har alltid tyckt att samspelet med hästen rent balans, vikt och rörelsemässigt måste klaffa väldigt mycket mer för att man ska få bra utdelning av bettlöst.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 375
Senast: Snurrfian
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 686
Senast: Mia_R
·
Dressyr Jag har nu vid två tillfällen blivit tillsagd att jag måste sluta låta händerna följa med upp när jag rider lätt, då detta stör hästen...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 253
Senast: tuaphua
·
Utrustning Jag har ridit för det mesta dels med bett tills jag köpte min nuvarande häst. När jag började rida min häst så var han oerhört stark...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 902

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp