A

Amelia

Vilken sorts alger är det som ska vara bra mot eksem?? Vart köper man, vad kostar det? Hur mycket ska man ge och under vilken period?

Tacksam för svar :)
 
Ishavsalger är den man använder vid eksem, man fodrar med detta hela året fast kanske en ökning under den delen när eksemet är aktuellt dvs apr-okt.

Algbörje sälger detta, finns även som länk här på bukefalos. Kostnad ca 550 kr för 30 kg alger samt 6 kg korallkalk, räcker i ca 9-10 månader för häst.
 
Om du bor nära Tingsryd så kan du köpa det betydligt billigare på Stallbacken där!
 

Liknande trådar

Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
0
· Visningar
324
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 119
Senast: co-SMAD4
·
Tjatter Har sett att det har blivit populärt igen. Funderar på att köpa en varsin till min väns barn och ge dem i present. Det finns många...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Barbabelle
·
Övr. Katt Nu blev jag plötsligt med kattungar, och måste ut och köpa mat till dem. Min gamla katt hade allergiproblem och kunde bara äta...
Svar
2
· Visningar
464
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp