Alla våra misslyckade ragg och ligg

:nailbiting: Vilken tur att du kom därifrån!
Skönt att din partner vet att du är ute i alla fall, när du råkar på idioter. :heart

Absolut! Och jag kör enkla regler, alltid mötas ute på stan, aldrig någonstans där de inte finns folk eller någonstans jag inte kan ta mig hem.
Cardiff har också det bra systemet att man kan beställa en "angel guardian" drink om ett möte blir rent obehagligt, så hjälper personalen dig därifrån.
 
Absolut! Och jag kör enkla regler, alltid mötas ute på stan, aldrig någonstans där de inte finns folk eller någonstans jag inte kan ta mig hem.
Cardiff har också det bra systemet att man kan beställa en "angel guardian" drink om ett möte blir rent obehagligt, så hjälper personalen dig därifrån.
Mycket bra!
Det där sista är en ruskigt bra idé också. Den finns i olika varianter runt om i världen tror jag bestämt.
 
Det blev inget mer, speciellt inte när han berättade att han suttit i fängelse. För våldtäkt mot barn...
Fy fan va vidrigt!!

Får mig dock att inte helt osökt tänka på en icke-dejt jag var på... Blev bjuden på fest/middag hos en barndomsvän och hennes pojkvän, med är också en gemensam bekant till oss, hennes pojkvän samt en vän (manlig) till pojkvännen. Den sistnämna har varken jag eller min barndomsvän träffat förut, han är alltså helt ny i "gänget". Bara det faktum att de andra två är par och jag och vännen är där själva tar han som en invit, otroligt irriterande beteende, dessutom är han något av det mest oatraktiva jag stött på både utseende- och personlighetsmässigt. Jag är så dissande och otrevlig jag kan vara utan att vara direkt oförskämd, det verkar gå hem sådär. Hursomhelst, kvällen fortskrider, men trots alkohol till maten och att de flesta redan känner varandra så förblir stämningen något stel, så vi börjar dra skämthistorier för varandra för att lätta upp stämningen. Så ska den här vännen dra ett skämt, och han berättar ett riktigt grovt och vidrigt pedofil"skämt". Det blir helt dödstyst. Jättelänge. Alltså den längsta och obekvämaste tystnad jag upplevt. Och hela tiden sitter den här snubben och flinar och fattar inte varför hans skämt inte gick hem. Hela festen dör efter detta. Folk går och lägger sig/åker hem. Ridå.
 
Min polare (på riktigt) berättade den värsta historien i helgen; han hade tagit med sig en tjej hem från en utekväll. Efter att de har legat så väcker hon honom och kräver att få låna datorn - hon har ett konferenssamtal med HK!
Sagt o gjort, han hjälper henne att komma igång med datorn o går sedan o lägger sig igen.
När han ligger i sängen och funderar då blir han dock lite paranoid - detta är helkonstigt, och hon sitter med hans personliga laptop - hon är helt klart ute efter att stjäla hans identitet!
Så han stormar in o rummet, spritt naken, och vrålar ”sluta stjäl min identitet!!!” Samtidigt som denna kvinnan helt faktiskt har ett Skype samtal....
Så han ber om ursäkt och lommar tillbaka till sängen. Kvinnan ger sig av tidigt på morgonen och de har inte haft någon kontakt sen dess..
 
Jag kan ju även bjuda på att livet med hund kan ha sina sidor och påverka ens sexliv.

Svansson har alltid sovit i sängen och han är den första att ta plats så jag får liksom sova runt honom. Och någon gång har det hänt att jag och den jag sover med vill ligga så då har jag försökt att putta ner/säga till hund att gå ner från sängen. Oftast har resultatet varit en hund som på sin höjd tittar på mig som om jag vore dum på riktigt, suckar och somnar om. Det är svårt att återuppta något efter det, känslan vill liksom inte riktigt infinna sig med en snarkande hund som tar upp stor del av sängen :o:D
 
Jag kan ju även bjuda på att livet med hund kan ha sina sidor och påverka ens sexliv.

Svansson har alltid sovit i sängen och han är den första att ta plats så jag får liksom sova runt honom. Och någon gång har det hänt att jag och den jag sover med vill ligga så då har jag försökt att putta ner/säga till hund att gå ner från sängen. Oftast har resultatet varit en hund som på sin höjd tittar på mig som om jag vore dum på riktigt, suckar och somnar om. Det är svårt att återuppta något efter det, känslan vill liksom inte riktigt infinna sig med en snarkande hund som tar upp stor del av sängen :o:D
:laugh:
 
För många år sedan frågade ett krogragg om jag ville "följa med hem på en kopp te", jag blev lite överraskad när vi kom hem till honom och det visade sig att han faktiskt menade att vi skulle dricka te. :o:D
Jag var med om något liknande, fast tvärtom...
Jag och en kompis reste runt i Australien. Vi sitter på en pub och två australensare sätter sig hos oss och börjar prata. Ölen flödar och min kompis börjar hångla lite smått med den ene. Så börjar de prata om någon fest de ska på och vill få med oss dit. Jag är väl inte jättesugen men min kompis vill så jag hänger på. Vi går och går och kommer slutligen till ett sömnigt villakvarter där allt är väldigt lugnt och tyst. De tar oss till ett helt tomt och nersläckt hus. Visar sig vara killarnas egna hus, och inte är det mycket till fest. De frågar oss om vi vill ha något att dricka varpå vi utbrister "JA, tack!" och tänker väl oss båda något alkoholhaltigt. Nä, vi erbjuds kranvatten, i tomma syltburkar (de har inte ens glas). Sedan frågar de oss om vi gillar pussel. Vi ba :confused::confused: Varpå killarna går och sätter sig i soffan och börjar lägga pussel. De sätter iaf igång stereon, men på väldigt, väldigt låg volym. Vi lägger pliktskyldigt några pusselbitar, sedan tackar vi för oss och vandrar tillbaks till vårt hostel. Väldigt "puzzled" båda två...
 
Jag kan ju även bjuda på att livet med hund kan ha sina sidor och påverka ens sexliv.

Svansson har alltid sovit i sängen och han är den första att ta plats så jag får liksom sova runt honom. Och någon gång har det hänt att jag och den jag sover med vill ligga så då har jag försökt att putta ner/säga till hund att gå ner från sängen. Oftast har resultatet varit en hund som på sin höjd tittar på mig som om jag vore dum på riktigt, suckar och somnar om. Det är svårt att återuppta något efter det, känslan vill liksom inte riktigt infinna sig med en snarkande hund som tar upp stor del av sängen :o:D
Haft pojkvänner med både barn och hund, enda gången jag känt mig som en elak styvmor var när pojkvännen nekade sin hund att sova i sängen när jag var där. Hunden var inte riktigt nöjd med läget men lärde sig omgående att husse var inte förhandlingsbar men tittade hon på mig med stoooora ögon fick hon genast plats brevid mig.
Hon var dock lättmutad med ett grisöra när vi väl behövde sängen själva 😉
 
Jag kan ju även bjuda på att livet med hund kan ha sina sidor och påverka ens sexliv.

Svansson har alltid sovit i sängen och han är den första att ta plats så jag får liksom sova runt honom. Och någon gång har det hänt att jag och den jag sover med vill ligga så då har jag försökt att putta ner/säga till hund att gå ner från sängen. Oftast har resultatet varit en hund som på sin höjd tittar på mig som om jag vore dum på riktigt, suckar och somnar om. Det är svårt att återuppta något efter det, känslan vill liksom inte riktigt infinna sig med en snarkande hund som tar upp stor del av sängen :o:D

Bruce gjorde sitt första framsteg i helgen när det kommer till att fatta läget och lämna sängen. Vanligtvis brukar jag alltid stänga ute honom innan det ens beger sig, men nu gick det lite snabbt i svängarna och Bruce flyger upp som ett jäkla fjäder så fort vi börjar hångla och stirrar på oss som om han sett ett spöke. Sedan ger han ifrån sig ett lååångt oavbrutet pip innan han river av och gör världens svanhopp in i vardagsrummet och slirar in i sin bur i världens fart. Han ville INTE stanna kvar :rofl:
 
Det där med hur blind man kan vara O_o Träffade en snubbe via dejtingsajt efter att ha snackat dagligen i ca 4-5 veckor eftersom han jobbade på båt och var borta långa perioder. Träffades i 2-3 veckor och allt kändes bra. Däremot hur jag planerade mitt liv och hoppade över saker för hans skull. Sjukt. Inte en sida som jag känner igen hos mig själv. Åkte sena kvällar när jag egentligen verkligen inte skulle etc. Men det är en annan historia...

En dag skulle jag hämta upp honom för vi skulle iväg. Stämde av kvällen innan. Han var ute och festade. Ringde hela vägen hem till honom. Inget svar. Alls. Jag blev först ganska arg, sen orolig. Helt plötsligt får jag ett svar om att han varit på sjukhus med en kompis under natten så han kan inte haka på. Okej säger jag, hoppas kompisen mår bra och att han gärna får höra av sig om vi ska ses på eftermiddagen/kvällen. Yes! Sen hör han inte av sig. Alls. Svarar inte på meddelanden, svarar inte i telefon. Jag försökte få något typ av svar. Det är helt okej att backa och inte längre vara intresserad men någonstans hade jag gärna velat veta om det. Ingenting. Han gick verkligen upp i rök. Jag var arg ganska länge men det släppte. Sen hörde han av sig typ 4 månader senare med en skämtsam hästbild. Bar om ursäkt för sitt beteende. Och när jag då frågar vad som faktiskt hände (så många scenarion utspelades i mitt huvud under en period) så slutar han svara. Ytterligare 4 månader senare hör han av sig igen... samma sak, när jag frågar vad som hände så slutar han svara. Det ska ju tilläggas att jag varje gång svarat när han hört av sig också. Så jäkla dumt verkligen. Ibland vill jag inte låtsas om mitt eget beteende. ;):wtf:
 
Jag kan ju även bjuda på att livet med hund kan ha sina sidor och påverka ens sexliv.

Svansson har alltid sovit i sängen och han är den första att ta plats så jag får liksom sova runt honom. Och någon gång har det hänt att jag och den jag sover med vill ligga så då har jag försökt att putta ner/säga till hund att gå ner från sängen. Oftast har resultatet varit en hund som på sin höjd tittar på mig som om jag vore dum på riktigt, suckar och somnar om. Det är svårt att återuppta något efter det, känslan vill liksom inte riktigt infinna sig med en snarkande hund som tar upp stor del av sängen :o:D

Ett av mina ex hade tre hundar, jag hade en. När vi sov hos honom var det en 120 säng där vi varje morgon vaknade med att en låg i påslakanet, en annan låg ovanför våra huvuden, den största emellan oss och min på kanten. Blev inte mycket kel där inte.. Eller ja, inte med varandra :D
 
Hade ett ragg när jag jobbade utomlands efter studenten. Vi träffades på baren och jag och kompisen följde med dem hem. Huset tillhörde dock syrran och på morgonen fick vi hjälpa till och städa innan vi avlägsnade oss för att syrran inte skulle veta att han dragit hem krogragg dit :cautious:

Vi träffade dem en gång till efter det (av någon anledning). Efter en hyfsad middag och ett halv kasst ligg så började jag städa sådär diskret när man vill få folk att börja gå hem. Då tar han tag i min hand och frågar om jag skulle kunna tänka mig att bli hans +1 på kusinens bröllop två veckor senare :confused::laugh::laugh: Fick snällt förklara att jag nog inte var intresserad ändå.
 
Min gammeltant (min avatar) var ganska bra på att hålla sig ur vägen under sex. Hon brukade antingen ligga i ett hörn i fotändan av sängen, eller möjligtvis en trevlig klädhög på golvet.

En dag fick vi för oss att ha sex när en kompis satt i rummet intill, dörren stod på glänt. Så vi började hångla och småtafsa på varandra, tyst så att kompisen inte skulle höra. Tant, som fram tills dess legat vid mina ben, vaknar då till liv. Hon skyndar sig upp... och lägger sig på min kind! Det var lite av en moodkiller, då både jag och killen började skratta så vi grät. Vi låg dessutom invirade i täcket på så sätt att vi inte kunde flytta på henne utan fick ropa in kompisen. :laugh:
 
Min gammeltant (min avatar) var ganska bra på att hålla sig ur vägen under sex. Hon brukade antingen ligga i ett hörn i fotändan av sängen, eller möjligtvis en trevlig klädhög på golvet.

En dag fick vi för oss att ha sex när en kompis satt i rummet intill, dörren stod på glänt. Så vi började hångla och småtafsa på varandra, tyst så att kompisen inte skulle höra. Tant, som fram tills dess legat vid mina ben, vaknar då till liv. Hon skyndar sig upp... och lägger sig på min kind! Det var lite av en moodkiller, då både jag och killen började skratta så vi grät. Vi låg dessutom invirade i täcket på så sätt att vi inte kunde flytta på henne utan fick ropa in kompisen. :laugh:
:laugh::laugh:
 
Återkom när er 30kg dobbermann inte alls godkänner ragget och biter han i benet så fort han rör vid matte :meh: Problemet där var att jag inte hade någon låsbar dörr och hundjäkeln hade lärt sig att öppna dörrar.
Blev inget mer där. Undrar varför :confused::D

Det räcker med en ettrig pomeranian. :devil: Nej, det var inte min hund.

Våra pudlar accepterar att bli utelåsta. Gör vi inte det riskerar vi intresserade kalla nosar på känsliga ställen.
 
Kalla nosar var det ja :D Min förra hund, en liten tax hoppade upp i sängen mitt under akten utan att jag och killen ifråga märkte något. Plötsligt ger killen upp ett vrål, då har taxen stuckit sin väldigt kalla nos rätt upp i ändan på killen, höll på att avlida av skratt :rofl:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 845
Senast: jemeni
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 592
Senast: Lipperta
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 507
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 101
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp