Alla våra misslyckade ragg och ligg

Särbons kisse (i saligt minne) var lite rolig. Han var gammal när vi blev ihop och uråldrig när särbon tog bort honom och han hade sina RUTINER och VANOR :D Dvs sängen var hans. Men ibland blev det lite för mycket hela havet stormar i den :angel: så han pallade inte med att vara kvar. Dock försökte han alltid in i det längsta och innan han hoppade ner suckade han alltid. Tog vi en stillsammare snabbis låg han kvar längst ner i sängen, sådana petitesser flyttade han sig inte för :laugh:
 
Särbons kisse (i saligt minne) var lite rolig. Han var gammal när vi blev ihop och uråldrig när särbon tog bort honom och han hade sina RUTINER och VANOR :D Dvs sängen var hans. Men ibland blev det lite för mycket hela havet stormar i den :angel: så han pallade inte med att vara kvar. Dock försökte han alltid in i det längsta och innan han hoppade ner suckade han alltid. Tog vi en stillsammare snabbis låg han kvar längst ner i sängen, sådana petitesser flyttade han sig inte för :laugh:
Well i början när jag och nuvarande sambo dejtade var han kattvakt åt en släktings cornishar. För oss innebar ligga under en period att det efter en liten stund i missionären kändes en lätt duns på hans rygg. Alltid minst en katt som hoppade upp där och undrade vad vi gjorde. Har även fått en katt snusande i ansiktet i det läget. Något av en moodkiller, tur vi var nykära. Jäkla vojeurer till missar! :p

En annan date (aka hemsläp :angel:) inledde med att fråga om jag hade katt hemma precis när vi skulle börja. Inte för att han var allergisk utan för att hans ex katt hade brukat bita honom i tårna när han och exet låg. Precis vad jag ville tänka på när vi stod halvnakna vid sängen, på tal om moodkiller :meh:
 
När jag ganska nyligen gjort slut på ett riktigt skitförhållande gick jag igenom en fas av liggande, ibland med något dåligt omdöme. Lätt hänt. Gick bla ut med en gammal kompis och några killar från hans klass. Lång historia kort gick jag hem med en kille i sällskapet. Väl hemma hos honom börjar han prata mycket om sin familj, systern som är gift med barn och hur han också vill ha det. Blir något obekväm. Sen börjar han tjata om att vi ska duscha tillsammans. Jag säger nej. Han fortsätter. Jag säger nej. Han går in i badrummet och slår igång duschen. Jag säger att det är dags för mig att gå. Han kommer ut ut badrummet. Faller nej på knä. Säger att jag inte får gå. Säger att han dör om jag går. Säger att vi bara kan sova ihop ”för det är ju också mysigt”.

Slutar med att jag sover över, är inte minsta rädd att han skulle gå över mina fysiska gränser och han är så jävla jobbig så det verkade enklast just då. Sover inte särskilt mycket och smyger ut i gryningen.

Efteråt får jag sms, han tyckte det var såå fint att ses och ville göra det igen. Jag drar ur mig något om nyss kommit ur ett förhållande, inte redo för det han vill osv. Han svarar att han gärna är vänner ”om det är det som erbjuds för tillfället”. :yuck:

Vi ses aldrig mer. Vår gemensamma vän blir rätt chockad när han får höra om klasskompisens beteende.
 
Well i början när jag och nuvarande sambo dejtade var han kattvakt åt en släktings cornishar. För oss innebar ligga under en period att det efter en liten stund i missionären kändes en lätt duns på hans rygg. Alltid minst en katt som hoppade upp där och undrade vad vi gjorde. Har även fått en katt snusande i ansiktet i det läget. Något av en moodkiller, tur vi var nykära. Jäkla vojeurer till missar! :p

En annan date (aka hemsläp :angel:) inledde med att fråga om jag hade katt hemma precis när vi skulle börja. Inte för att han var allergisk utan för att hans ex katt hade brukat bita honom i tårna när han och exet låg. Precis vad jag ville tänka på när vi stod halvnakna vid sängen, på tal om moodkiller :meh:

:rofl: :rofl: :rofl:

Särbons katt dissade mig ordentligt när jag var upp första gången. Sedan kom han på att jag hade ju två händer, dvs fler händer som kunde klappa honom så då blev jag godkänd :love: Pelle var verkligen en karaktär :D
 
Kalla nosar var det ja :D Min förra hund, en liten tax hoppade upp i sängen mitt under akten utan att jag och killen ifråga märkte något. Plötsligt ger killen upp ett vrål, då har taxen stuckit sin väldigt kalla nos rätt upp i ändan på killen, höll på att avlida av skratt :rofl:

Eller som min fd arbetskollega. Han hade följ med nån tjej hem från krogen och börjat ligga i sängen och mysa, hennes kattunge hade varit lite ivägen, men dom fortsatte. Tillslut så började dom ligga, och plötsligt så gör han ett illvrål rakt ut! Då hade kattungen attackerat kulorna....:nailbiting::rofl: Och eftersom jag hade en massa djur så frågade han mig om det kunde vara farligt med rivmärken av en katt vid sina intima delar. Jag hade tyvär inget svar på det eftersom jag själv aldrig drabbats..:p
 
Eller som min fd arbetskollega. Han hade följ med nån tjej hem från krogen och börjat ligga i sängen och mysa, hennes kattunge hade varit lite ivägen, men dom fortsatte. Tillslut så började dom ligga, och plötsligt så gör han ett illvrål rakt ut! Då hade kattungen attackerat kulorna....:nailbiting::rofl: Och eftersom jag hade en massa djur så frågade han mig om det kunde vara farligt med rivmärken av en katt vid sina intima delar. Jag hade tyvär inget svar på det eftersom jag själv aldrig drabbats..:p
:laugh::rofl::rofl::rofl:
 
Eller som min fd arbetskollega. Han hade följ med nån tjej hem från krogen och börjat ligga i sängen och mysa, hennes kattunge hade varit lite ivägen, men dom fortsatte. Tillslut så började dom ligga, och plötsligt så gör han ett illvrål rakt ut! Då hade kattungen attackerat kulorna....:nailbiting::rofl: Och eftersom jag hade en massa djur så frågade han mig om det kunde vara farligt med rivmärken av en katt vid sina intima delar. Jag hade tyvär inget svar på det eftersom jag själv aldrig drabbats..:p
Jag hade en svärfar som berättade att han råkat ut för samma sak...
 
Eller som min fd arbetskollega. Han hade följ med nån tjej hem från krogen och börjat ligga i sängen och mysa, hennes kattunge hade varit lite ivägen, men dom fortsatte. Tillslut så började dom ligga, och plötsligt så gör han ett illvrål rakt ut! Då hade kattungen attackerat kulorna....:nailbiting::rofl: Och eftersom jag hade en massa djur så frågade han mig om det kunde vara farligt med rivmärken av en katt vid sina intima delar. Jag hade tyvär inget svar på det eftersom jag själv aldrig drabbats..:p

Åh herregud, jag döööör! *kan se dinglande kulor aka kattleksaker framför mig* :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
 
Åter till djurtemat så utsatte min förra hund mig för pinsamheter. Jag hade varit singel ett tag och varken jag eller hunden var van vid manligt sällskap. Hur som helst, jag skickade ner han från sängen ett antal ggr, varpå han satt sig bredvid och började STOOOORyla!!! O_o:nailbiting:

Killen kom ju såklart av sig lite, och jag försökte säga åt hunden att vara tyst, varpå han sjöng högre och högre, tillslut så började jag fnissa inombords och killen försökte verkligen fortsätta, fram tills hunden lägger av en brakskit så det allvarligt talat SMATTRAR i korkmattan. :cautious::meh:

Då bröt jag ihop! :rofl::rofl::rofl: Blev inget mer ligga den kvällen.... :o
 
Och vad skulle det i så fall spela för roll?
Kan inte låta bli att undra vad reaktionerna skulle bli om det var en kille som skrev om sitt liggs stora/långa blygdläppar eller hängbröst. Som om det vore nåt att "O_o" åt...

Tja jag hade tyckt det var avtändande med en ordentlig hängpung som daskade omkring.
 
Och vad skulle det i så fall spela för roll?
Kan inte låta bli att undra vad reaktionerna skulle bli om det var en kille som skrev om sitt liggs stora/långa blygdläppar eller hängbröst. Som om det vore nåt att "O_o" åt...

Det skulle inte spela nån roll alls såklart, men bilderna man fick i huvudet var ju såklart bra överdriven mot (gissningsvis) verkligheten, dessutom med en kattunge hängandes i dom.
 
Min värsta var utan tvekan en kille jag träffat på nätet. Han bodde i samma stad, var snygg, lite yngre än mig och vi började ses.
Jag reagerade dock på att han aldrig ville ses offentligt och han verkade ha rätt unken kvinnosyn. Han var dessutom sjukt vag gällande sin framtid osv. Av någon anledning började i alla fall mina varningsklockor ringa så jag googlade honom.

Första träffen om honom var från flashback. Där hittade jag rättegångsprotokoll där det visade sig att han var dömd för misshandel på sitt ex och bara var ute i väntan på att avtjäna sitt fängelsestraff. Inte konstigt att han var vag gällande sin framtid och inte så sugen att synas på stan.

Han påstod att han var oskyldig och överklagade sitt straff. Jag ville dock inte träffa honom mer. Av ren nyfikenhet kollade jag dock hur det gått för honom i hovrätten, där hade han fått fängelsestraffet förlängt. Mysig kille. :up:
 
Min värsta var utan tvekan en kille jag träffat på nätet. Han bodde i samma stad, var snygg, lite yngre än mig och vi började ses.
Jag reagerade dock på att han aldrig ville ses offentligt och han verkade ha rätt unken kvinnosyn. Han var dessutom sjukt vag gällande sin framtid osv. Av någon anledning började i alla fall mina varningsklockor ringa så jag googlade honom.

Första träffen om honom var från flashback. Där hittade jag rättegångsprotokoll där det visade sig att han var dömd för misshandel på sitt ex och bara var ute i väntan på att avtjäna sitt fängelsestraff. Inte konstigt att han var vag gällande sin framtid och inte så sugen att synas på stan.

Han påstod att han var oskyldig och överklagade sitt straff. Jag ville dock inte träffa honom mer. Av ren nyfikenhet kollade jag dock hur det gått för honom i hovrätten, där hade han fått fängelsestraffet förlängt. Mysig kille. :up:
Fysjutton... Det där minns jag. Så jäkla bra att du inte träffade honom mer.
 
Min värsta var utan tvekan en kille jag träffat på nätet. Han bodde i samma stad, var snygg, lite yngre än mig och vi började ses.
Jag reagerade dock på att han aldrig ville ses offentligt och han verkade ha rätt unken kvinnosyn. Han var dessutom sjukt vag gällande sin framtid osv. Av någon anledning började i alla fall mina varningsklockor ringa så jag googlade honom.

Första träffen om honom var från flashback. Där hittade jag rättegångsprotokoll där det visade sig att han var dömd för misshandel på sitt ex och bara var ute i väntan på att avtjäna sitt fängelsestraff. Inte konstigt att han var vag gällande sin framtid och inte så sugen att synas på stan.

Han påstod att han var oskyldig och överklagade sitt straff. Jag ville dock inte träffa honom mer. Av ren nyfikenhet kollade jag dock hur det gått för honom i hovrätten, där hade han fått fängelsestraffet förlängt. Mysig kille. :up:
Men usch :wtf:
 
Jo han var en riktigt störd jävel. Hade tejpat hennes händer och fötter, proppat munnen full med papper och tejpat för munnen på henne. Sen hade han skurit av henne håret och skenavrättat henne med ett gevär mot hennes huvud.
Att han ens är ute och dejtar. Jag kan förstå att han kanske inte vill berätta en sån grej på första dejten men vad fan, känns ändå som en sån där grej man vill veta om sin dejt så man har chans att dra fort som fan.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 956
Senast: jemeni
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 604
Senast: Lipperta
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
7 546
Senast: As_Vegas
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 156
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp