Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
En vän var här med sina döttrar tidigare i veckan och köpte kläder, två väskor, en peruk, hårspännen, nagellack, seed beads och säkert något mer jag har glömt :bump: En klänning är också iväg på provning så jag hoppas att den passar så jag kan sälja den också!
Jag har inte orkat gå igenom allt som finns kvar så det ligger fortfarande i ett berg och väntar på att gås igenom för att se vad som ska ut på annons igen och vad som ska till second handen men det syns att berget har minskat. Fortfarande mycket kvar men det går framåt sakta men säkert. Tyvärr har jag misslyckats med mitt köpförbud så saker har också tillkommit men det är sådant jag kommer att använda.
 
Jag ska separera så nu när exet plockar ihop sina saker och packar så passar jag på att skicka med lite grejer han behöver som jag har dubbelt av. Så verkar jag generös och snäll också! :angel:

Vad tråkigt att "höra" om separationen... hoppas det löser sig på bästa sätt.

Bra att du blir av med grejor iaf.

Huu! jag SLÄNGDE precis tre par gummityglar 😳
Började få en aning om att gummit börjat torka. Lika bra att slänga.

Jag är nog lite stolt, för något år sedan hade jag sparat på dem ett litet tag till.

Well done!

---

Jag fortsätter rensa skafferiet, en del förpackningar har stått typ sen jag flyttade in för tre år sen ju XD.
Och så har jag haft en cykelkorg liggande länge, men den satte jag fast på gammel-cykelns pakethållare (passade inte på styret) och det blev finemang!
Fick smygpunka på min "ordinarie" cykel förresten, så då va de tur jag hade reservcykel ju! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 863
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 368
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 145
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 074
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp