Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt jävla panik och ångest över allting nu 😭 Jag kommer aldrig att få ordning hemma 😭

Håller fortfarande på med hundarnas koppel också och det blir bara fel och fel och fel och fel. Det har blivit fel så jäkla många gånger nu att jag bara vill slänga allting och aldrig mer se dem. Hur är det ens möjligt att göra fel SÅ MÅNGA GÅNGER??!! Jag har lagt massor av timmar bara på att rätta fel 😭
 
Nu har jag hållit på att fota kläder sedan 17.30 och är fortfarande inte klar :arghh: Och sedan kommer alla accessoarer och skit :wtf:
Det är precis den där biten som jag inte kommer igång med för det är sååååå trist 🙄 Jag har hur mycket saker som helst som jag "borde" göra detsamma med...
Jag tycker du är skitduktig som har tagit tag i det!
 
Det är precis den där biten som jag inte kommer igång med för det är sååååå trist 🙄 Jag har hur mycket saker som helst som jag "borde" göra detsamma med...
Jag tycker du är skitduktig som har tagit tag i det!

Heja! :D Du fixar detta!
Gett upp för idag men jag hoppas kunna fortsätta imorgon! Och fota är ändå den lätta biten. Sedan ska det mailas, prutas, jagas köpare som slutar höra av sig, packas, skickas osv :arghh:
De grejerna som är klara hittills. Ser så lite ut där det hänger så jag bara väntar på att det ska explodera över mig :cautious:
23374303-19D3-4BC2-BBD2-9819862407CB.jpeg
 
Nu tror jag att allt äntligen är fotat! Det är 145 bilder 😶 Jag har ingen aning om hur jag ska lägga upp annonserna förutom att det alternativa hamnar i en egen annons. Kanske ska ta en annons för varje sorts plagg och skriva att jag har fler annonser. Det funkar ju på marketplace, men då kan jag inte lägga in i grupper för då kommer jag att bli blockad pga för många annonser. Kanske kan lägga upp på min egen sida och länka
 
Nu tror jag att allt äntligen är fotat! Det är 145 bilder 😶 Jag har ingen aning om hur jag ska lägga upp annonserna förutom att det alternativa hamnar i en egen annons. Kanske ska ta en annons för varje sorts plagg och skriva att jag har fler annonser. Det funkar ju på marketplace, men då kan jag inte lägga in i grupper för då kommer jag att bli blockad pga för många annonser. Kanske kan lägga upp på min egen sida och länka
Kan du fokusera på en viss typ av plagg i taget? Tex göra en säljtråd med klänningar, en med överdelar, en med underdelar? Bra jobbat oavsett 👌
 
Kan du fokusera på en viss typ av plagg i taget? Tex göra en säljtråd med klänningar, en med överdelar, en med underdelar? Bra jobbat oavsett 👌
Ja, jag funderar på att göra så, och sedan skriva i annonsen att jag har flera annonser. Jag har laddat upp alla bilder på min egen facebook men albumet ligger fortfarande privat för jag måste lägga in alla priser och storlekar först. De flesta sakerna kommer jag nog att köra bud på men några vill jag ha en lite större slant för.

Tack! Jobbigaste kvar dock :crazy:
 
Ehm, hur många vinglas och champagneglas behöver en egentligen? Jag har säkert nästan 50 av varje, vilket är fantastiskt då jag inte kan minnas att jag köpt något av det någonsin. De är i olika uppsättningar, vissa har väl än 6-8 glas, andra fler. Hade det varit någon av dem som jag tyckt var wow-snygga hade jag behållt dem, men nu är alla ganska meh.
 
Ehm, hur många vinglas och champagneglas behöver en egentligen? Jag har säkert nästan 50 av varje, vilket är fantastiskt då jag inte kan minnas att jag köpt något av det någonsin. De är i olika uppsättningar, vissa har väl än 6-8 glas, andra fler. Hade det varit någon av dem som jag tyckt var wow-snygga hade jag behållt dem, men nu är alla ganska meh.
Tänk dig en Buketräff hemma hos dig och du behöver dom alla :angel:
 
Har äntligen fått upp EN annons påTradera igen, efter ett långt uppehåll 🙂 Och de första buden har kommit, hoppas på fler innan auktionen tar slut i helgen 👍 Så skönt med positivt resultat, ger lite energi till att fortsätta lägga upp saker till försäljning, nästa vecka blir det två annonser 😄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 017
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 384
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
11 12 13
Svar
254
· Visningar
17 295
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 214
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp