Bukefalos 28 år!

Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är lite intressant att se vad som lockar köpare.

Ett par slitna ridskor har fått massor av tittar och favoritmarkeringar, medan en superfin kavaj i närapå nyskick inte fått en enda favoritmarkering?
 
Det är lite intressant att se vad som lockar köpare.

Ett par slitna ridskor har fått massor av tittar och favoritmarkeringar, medan en superfin kavaj i närapå nyskick inte fått en enda favoritmarkering?

Helmärkligt. Samma pris också 😄
Ehm, gamla slitna (och framförallt använda) skor lockar gärna till sig ett viss klientel om man säger så :cautious:
 
Här rullar det också lite lugnt och fint på Vinted. Det känns så trevligt att få in en peng för saker som bara legat i lådor på vinden. Inga stora summor, men ändå tillskott till sparkontot och färre saker att förvara 👌
 
Flyttade över 4500 innan jul ifrån Vintras. Ett härligt tillskott och inte en enda grej saknar jag!
Nu senaste har det rullat igång igen lite smått, små saker men iaf över 500 igen. Verkar som om folket fortfarande handlar, bara man laddar upp då och då.

Chansade och slängde ut lite bordslampor på Facebook också. Såldes på 20 minuter, hämtades efter två timmar. Så skönt!! Inget krångel, Swishade innan och bara hämtade o h åkte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: Happimess
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 841
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 508
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 707
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp