Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, grattis till uppnått mål!Märker att jag tappat en del rensningsmotivation. Funderar på om jag tröttnat på rensning efter att ha hållt på så länge, om motivationen tryter eftersom jag redan är uppe i årets försäljningsmål (yey, "gratis" vinterfoder i år), eller om det beror på att våren nalkas.
Hur har ni det?![]()
Tack !Oj, grattis till uppnått mål!
Här går det mest på pannben just nu.![]()
Fast många roddmaskiner har hjul iaf de som brukar finnas på gym. Men förstår det är frustrerande med frågor, har du uppdaterat annonsen med att den inte har hjul. Vissa kan ju läsa den typen av info även om det inte alltid är falletGah! Får frågan om roddmaskinen har hjul och om den är lätt. Eeeh nej, det är en frickin roddmaskin. Den ska stå stilla och stabilt, då kan den inte vara lättvikt med hjul..
Det står att den är tung och stabil, kanske måste precisera att det innebär att den är just tung.Fast många roddmaskiner har hjul iaf de som brukar finnas på gym. Men förstår det är frustrerande med frågor, har du uppdaterat annonsen med att den inte har hjul. Vissa kan ju läsa den typen av info även om det inte alltid är fallet![]()
Fast det säger ju inget om den har hjul eller inte? Det var det jag tänkte på. Hjulen brukar ju vara små och knappt synas på bild.Det står att den är tung och stabil, kanske måste precisera att det innebär att den är just tung.
Nej, men nu var det en son backade ur för att den är tung.Fast det säger ju inget om den har hjul eller inte? Det var det jag tänkte på. Hjulen brukar ju vara små och knappt synas på bild.
Wow, det var snabbt jobbat att redan ha nått årets mål!Märker att jag tappat en del rensningsmotivation. Funderar på om jag tröttnat på rensning efter att ha hållt på så länge, om motivationen tryter eftersom jag redan är uppe i årets försäljningsmål (yey, "gratis" vinterfoder i år), eller om det beror på att våren nalkas.
Hur har ni det?![]()
Gjorde en "överklagan". Fick ett autosvar att det kunde ta 100h innan någon svarar.Försöker sälja ett pussel på Vinted. Men annonsen blir borttaget direkt utan att passera gå pga "dubbletter".![]()
Har aldrig haft det problemet förut. Är ju helt färska bilder på det.
Får väl göra ett försök senare o lägga upp något annat istället sålänge o se om det går bättre.