Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 74 338

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Körde två lass till återvinningen idag med gammalt trä. Sen verkar det äntligen ha lossnat lite på sälj-fronten så har fem paket att packa idag. Har också packat bilen med en del koppar och aluminiumgrejer som jag tänkte svänga förbi skroten med imorgon :up:

Håller på att sälja sambons gamla speltidningar just nu och de flesta säljs för typ 25 kr/st men nu har jag en annons som ligger på över 5000 kr i budgivning på Tradera O_o tur att jag inte slängde dom som jag tänkte göra först :nailbiting:
Vad är det för speltidningar? 😲

Också sålt (mannens) spelgrejer på Tradera och fått samma chock :rofl:
Ja, det är helt galet. Sålde också bara själva kartongen till ett spel för över 200 kronor 😅
Vad är det för speltidningar? 😲
Den som ligger så högt är Player 1, men det måste vara specifika nummer eller nåt som är ovanliga för jag har sett andra annonser med Player 1 som inte är alls lika dyra 🤔

Nu krånglar vinted.. skickade ett paket för ca en vecka sen, till Polen. Det är framme nu och redo att hämtas ut. Men det finns ingen spårningsinfo på vinted så jag får hela tiden påminnelser in att skicka. Nu fick jag ett meddelande att köpet kommer avbrytas :nailbiting: vad kan jag göra?

Nu krånglar vinted.. skickade ett paket för ca en vecka sen, till Polen. Det är framme nu och redo att hämtas ut. Men det finns ingen spårningsinfo på vinted så jag får hela tiden påminnelser in att skicka. Nu fick jag ett meddelande att köpet kommer avbrytas :nailbiting: vad kan jag göra?
Hade samma problem en gång och då avbröts köpet automatiskt så köparen fick tillbaka sina pengar. När jag kontaktade Vinteds support med bevis att jag hade skickat och att paketet hade kommit fram (med spårningsnummer osv.) så fick jag mina pengar från dem. Så i slutändan fick köparen en gratis vara men jag fick mina pengar ändå så jag var nöjd med hur de löste det :up:

Hade samma problem en gång och då avbröts köpet automatiskt så köparen fick tillbaka sina pengar. När jag kontaktade Vinteds support med bevis att jag hade skickat och att paketet hade kommit fram (med spårningsnummer osv.) så fick jag mina pengar från dem. Så i slutändan fick köparen en gratis vara men jag fick mina pengar ändå så jag var nöjd med hur de löste det :up:
Usch, låter ändå jobbigt.. hur ska jag bevisa liksom?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Årets bantningstråd