Sorterar ut lite blandade pysselgrejor. Funderar på om jag ska medverka på gårdsloppis eller bara lägga upp sakerna till lokala välgörenhetsloppisen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Också sålt (mannens) spelgrejer på Tradera och fått samma chockHåller på att sälja sambons gamla speltidningar just nu och de flesta säljs för typ 25 kr/st men nu har jag en annons som ligger på över 5000 kr i budgivning på Traderatur att jag inte slängde dom som jag tänkte göra först
![]()
Vad är det för speltidningar?Håller på att sälja sambons gamla speltidningar just nu och de flesta säljs för typ 25 kr/st men nu har jag en annons som ligger på över 5000 kr i budgivning på Traderatur att jag inte slängde dom som jag tänkte göra först
![]()
Ja, det är helt galet. Sålde också bara själva kartongen till ett spel för över 200 kronorOckså sålt (mannens) spelgrejer på Tradera och fått samma chock![]()
Den som ligger så högt är Player 1, men det måste vara specifika nummer eller nåt som är ovanliga för jag har sett andra annonser med Player 1 som inte är alls lika dyraVad är det för speltidningar?![]()
Hade samma problem en gång och då avbröts köpet automatiskt så köparen fick tillbaka sina pengar. När jag kontaktade Vinteds support med bevis att jag hade skickat och att paketet hade kommit fram (med spårningsnummer osv.) så fick jag mina pengar från dem. Så i slutändan fick köparen en gratis vara men jag fick mina pengar ändå så jag var nöjd med hur de löste detNu krånglar vinted.. skickade ett paket för ca en vecka sen, till Polen. Det är framme nu och redo att hämtas ut. Men det finns ingen spårningsinfo på vinted så jag får hela tiden påminnelser in att skicka. Nu fick jag ett meddelande att köpet kommer avbrytasvad kan jag göra?
Usch, låter ändå jobbigt.. hur ska jag bevisa liksom?Hade samma problem en gång och då avbröts köpet automatiskt så köparen fick tillbaka sina pengar. När jag kontaktade Vinteds support med bevis att jag hade skickat och att paketet hade kommit fram (med spårningsnummer osv.) så fick jag mina pengar från dem. Så i slutändan fick köparen en gratis vara men jag fick mina pengar ändå så jag var nöjd med hur de löste det![]()
Jag skickade bara spårningsnumret samt en länk/skärmdump på själva spårningssidan där man ser att paketet är levererat.Usch, låter ändå jobbigt.. hur ska jag bevisa liksom?
Det räckte alltså? Får se till att ta en dump på det.Jag skickade bara spårningsnumret samt en länk/skärmdump på själva spårningssidan där man ser att paketet är levererat.