Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 74 338

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har sålt en grej på Tradera för första gången på massor av år. Som jag förstår det kontaktar tradera köparen med en länk som hen betalar till? Det har nämligen gått någon dag utan betalning och jag fungerar om jag som säljare missat något? 😊

Jag har sålt en grej på Tradera för första gången på massor av år. Som jag förstår det kontaktar tradera köparen med en länk som hen betalar till? Det har nämligen gått någon dag utan betalning och jag fungerar om jag som säljare missat något? 😊
Så länge köparen inte köpt flera grejer av dig så behöver du inte göra någonting :) har den köpt flera saker behöver du ange ett samfraktspris innan köparen kan betala men det får man veta via mail från Tradera i så fall.

Fick ett impulsryck och tog itu med en riktigt jobbig stor byrålåda. Full med vadsomhelst.., glömda verktyg, möbeltillbehör, lim, snören, stenar..
Fantastiskt hur mycket grejs man samlar på sig :laugh:

Det blev en kasse rent skräp och resten har sorterats upp i högar som ska förflyttas till bättre ställen.

Den här var ju lite rolig 😅 (kom upp i mitt instagram flöde)
Screenshot_2025-09-25-15-13-40-607_com.instagram.android-edit.webp

Ibland blir man paff, la ut en box med de tre första hungergames böckerna, 100 kr för alla tre, såld inom kanske 15 min. La ut alla 3 pockets för Metro 2033, 34 och 35, 100 kr för dom tre, sålda inom en timme 😅 gött, säkert 35 cm mer plats i bokhyllan nu 😂

Har accepterat något bud men inget som köps sen. Väldigt irriterande måste jag säga.

Annars har jag sålt en kjol nu på Tradera som är redo att skickas.
Har en annons kvar där som går ut imorgon kväll får se om det ger något.
Hade lite annat uppe där också men inget som fick bud, så nu är det tillbaka på Vinted sålänge.

Har en som köpt av mig på Vinted som nu inte får ut sitt paket för att personen har skrivit sitt namn + första bokstaven i efternamnet i sin info på Vinted, och postombudet nekar nu eftersom det inte stämmer med ID 🤦🏼‍♀️ nån som är ny, inget omdöme. Lite tröttsamt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka