Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min sambo gör samma sak varje gång han hälsar på hos sina föräldrarRensat bland storas kläder, orkar lägga ut lite på vinted.
Sen kom mannen hem med massa grejer från sina föräldrar igår![]()
Så länge köparen inte köpt flera grejer av dig så behöver du inte göra någontingJag har sålt en grej på Tradera för första gången på massor av år. Som jag förstår det kontaktar tradera köparen med en länk som hen betalar till? Det har nämligen gått någon dag utan betalning och jag fungerar om jag som säljare missat något?![]()
Tack, då forsätter jag avvaktaSå länge köparen inte köpt flera grejer av dig så behöver du inte göra någontinghar den köpt flera saker behöver du ange ett samfraktspris innan köparen kan betala men det får man veta via mail från Tradera i så fall.

Men just ja. Igår sålde jag ju en fyrhjulingsvagn.Har inte tagit itu med någon stor rensning det senaste, men det rullar på med någon eller några vintedförsäljningar i veckan och lägger varje vecka ner ett par prylar i katthemsloppispåsen.

Härligt när stora saker försvinnerMen just ja. Igår sålde jag ju en fyrhjulingsvagn.
Visserligen definieras den bara som 1 grej, men den var stor och tog en massa plats.
Bort med allt som inte aktivt används![]()