Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 74 336

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har försökt skicka ett paket tre gånger nu :arghh:
Först fel hos PostNord så inget gick att skicka. Sen var vinted-påsarna slut. Nu i morse när jag bad min man ta med så öppnade posten senare än butiken (är inte så i den butik jag vanligast använder). Vi bor på landet så måste liksom åka för att posta.

Varför slutade folk använda early bird?

Först fel hos PostNord så inget gick att skicka. Sen var vinted-påsarna slut. Nu i morse när jag bad min man ta med så öppnade posten senare än butiken (är inte så i den butik jag vanligast använder). Vi bor på landet så måste liksom åka för att posta.

För att en bor i lägenhetshus med oärliga grannar?

Det har också varit jättemycket strul med Early Bird, där de blandat ihop paket och grejer skickats kors och tvärs till fel mottagare.

Nu går det undan, 2 par skor till åker iväg imorgon och 1000kr in. Har 4 par till jag ska lägga ut men de är inte lika dyra. Så skönt, äntligen kommer det finnas plats att ställa undan skor efter säsong i skogarderoben 🤩

En har hämtat varan igår men inte godkänt den. Men den blir autogodkänd imorgon, det var ett par i princip nya friluftsbyxor så kan inte finnas något att anmärka på.

La ut en skjorta imorse, har fått 2 skambud och 73 favoritmarkeringar tänker jag håller lite på den och ser om någon ger bättre bud.

Nu går det undan, 2 par skor till åker iväg imorgon och 1000kr in. Har 4 par till jag ska lägga ut men de är inte lika dyra. Så skönt, äntligen kommer det finnas plats att ställa undan skor efter säsong i skogarderoben 🤩

En har hämtat varan igår men inte godkänt den. Men den blir autogodkänd imorgon, det var ett par i princip nya friluftsbyxor så kan inte finnas något att anmärka på.

La ut en skjorta imorse, har fått 2 skambud och 73 favoritmarkeringar tänker jag håller lite på den och ser om någon ger bättre bud.
Och där var skjortan såld för satt pris :D Skönt för ska på jobbresa nästa vecka så vill helst få det mesta postat i helgen.

Roddmaskinen har flyttat :banana: helt utan krusiduller och följdfrågor, bara köpt och hämtat.
Nu känner jag mig lite mer hoppfull om säljandet.

I makens hemstad finns en butik som säljer barnkläder på kommission. Funderar på att samla ihop allt som känns säljbart och lämna in där. Kanske blir nån liten peng in. Om inte annat blir det en kasse mindre i garderoben.
Sånt jag sytt själv är nog ingen mening att försöka sälja..

Surar, hade packat in påsarna med utrensade kläder i bilen för att lämna i insamlingscontainer när jag ändå åkte till stan. Men då har de först flyttat hela återvinningsstationen och på nya stället har de tagit bort klädinsamlingarna?! Vad fan liksom…

Surar, hade packat in påsarna med utrensade kläder i bilen för att lämna i insamlingscontainer när jag ändå åkte till stan. Men då har de först flyttat hela återvinningsstationen och på nya stället har de tagit bort klädinsamlingarna?! Vad fan liksom…
Det händer jättemycket i Sveriges sophanteringsregler just nu.
Verkar vara lite halvt kaos lite här och var 🫤

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar