Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske ska ge Tradera ett försök då! Har sålt en del annat där, men har inte provat med kläderTips för er som rensar garderoben: kläder och skor säljs gratis på Tradera 5-31 maj.
Jag fick in pengarna på mitt vintedkonto under natten så antar att de tyckt att det var bra packat. Trist för köparen att någon stulit varan. Och note to self att ta foto på alla paket innan de skickas om något skulle hända med dem.Nu har jag skickat in bilder på hur det var förpackat, först plast sen skickat i ett ordentligt ihoptejpat bokkuvert i kartong från amazon. Hade tyvärr inte tagit foton på paketet innan det skickades men får lägga in det i rutinerna nu. Så får jag se vad det svarar. På den bilden köparen skickat är det inte trasigt utan det är en rak uppskuren kant.

Hon fortsatte även efter dettaJag godkände första budet på 50kr trots att det står avböjt. Jag tyckte att pruta så mycket från 80kr var lite väl för en helt ny korsett som redan är billig, men jag vill ju bli av med det jag har till salu så jag godkände och sedan bara fortsatte hon tills jag höjde till 70kr, försökte pruta tillbaka till 50 igen men då nekade jag och höll fast vid 70kr. Fick den inte såld, men hon hade troligen bara strulat ändå så det är ingen större förlust
Visa bifogad fil 167316
Blocka den personenHon fortsatte även efter dettamen idag blev den såld utan prut!
Jag tycker att det är roligt att se vad de hittar påBlocka den personen![]()
Jag scrollade på tradera igår kväll på lite allt möjligt. Plötsligt såg jag en grej och tänkte "Den där har Lyan gjort", och så var det duKanske ska ge Tradera ett försök då! Har sålt en del annat där, men har inte provat med kläder
Doxxat mig själv med andra ordJag scrollade på tradera igår kväll på lite allt möjligt. Plötsligt såg jag en grej och tänkte "Den där har Lyan gjort", och så var det du
Det är kul hur väl man "känner" folk som man bara mött på forum![]()
Hahaha jamen du gör ju så coola grejer, inte många andra som gör detDoxxat mig själv med andra ordFast jag är redan så ohemlig så det är mest kul att du kände igen den
![]()
TackHahaha jamen du gör ju så coola grejer, inte många andra som gör det![]()
Skicka ett sista mail med att du måste ha betalning inne senast x datum och sen anmäler du utebliven betalning? Så du ger personen en sista chans?Sålde något för tre veckor sedan som köparen inte betalat trots påminnelse på tradera, på mailen och på sms. Stalkade upp personen på fb för att skriva ett (vid det här laget surt) meddelande där också. Då har personen precis lagt upp ett inlägg om att hans mamma dött.
Känns ju ändå förståeligt om fokus inte är på ett par skor för 150 spänn i det läget. Men nu vet jag inte riktigt om jag ska låta det gå ett tag till eller anmäla utebliven betalning till Tradera, hur hade ni gjort?
Kostade visst tre kronor att sälja en grej för en krona, tack för den tradera
Jaja inte kvar hos mig iaf.
Man kan ju välja utropspris själv …Sjukt irriterande det där!
Utropspris borde starta på 3 kr automatiskt så man inte går med förlust.
Jag sparar en del kartonger, har haft massor i förrådet men rensade bort de flesta därifrån förra året. Sätter mindre kartonger i större.Funderar över det här med att spara originalförpackning/ytterförpackning. Är det värt att spara till tex en cykelhjälm till bebis? Vad sparar ni i förpackningsväg?
Tänker att det kan vara bra att ha om/när man säljer och ska skicka. Men samtidigt tar det ju en ohemul plats att spara allt..