Allmänna "Hjälp, jag har för mycket prylar!" - tråden del 5

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 004
  • Visningar Visningar 74 336

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äh nu är jag trött på att förvara grejer i väntan på köp.
Fina hästgrejer men Vinted var nog inte riktigt rätt säljportal för dem så nu skickar jag dem till Hästloppisen.
Tyckte de tog väldigt lång tid på sig sist innan sakerna kom ut på hemsidan, men orkar jag inte se grejerna nå mer.

Samt ännu fler grejer som jag tänkte lämna till vanlig loppis.

Köpte ett klädfärg/dekorationskit till släktbarn som fyller år. Idag när jag letade efter annat hittade jag ett större kit av samma typ :bag:

Jaja, nu får släktingen två paket med ungefär samma innehåll. Och jag blir en pryl mindre.
Men så typiskt mig, köpt saker jag glömt av att jag köpt, och sen köper samma sak igen.

Sålt en tröja i natt. Blev förvånad då jag inte lagt upp något på Vinted på länge. 😅
Så 25 kr in och en sak ut.

Hade tänkt jag ska lägga upp en röd klänning såhär till jul på Vinted. Men har inte blivit av så kanske är "försent" nu..

Resten av mina annonser på Tradera avslutades utan köpare. Äsch. Jag som tänkte att klänningarna (långa och lite kortare i svart, mörklila och grönt) skulle passa fint till festligheterna nu i vinter. Oh well. Kanske tar en liten paus nu, jobbar väldigt mycket nu resten av året ändå..

Slängt två hudvårdsprodukter som blivit gamla. (Fick dem av sambon pga han slutat använda dem, och de redan varit öppnade lite för länge. Så det var inte helt oväntat, tyvärr, men jag hann använda dem i ett antal veckor iaf! :up: Nu reagerade min hud helt plötsligt på dem och den ena ser inte längre ut som vanligt i flaskan, så..)

Slog in vagnen i bubbelplast och la i en flyttkartong. Den tog upp rätt mycket plats ändå.
När man skickar med Bring, måste man skriva nån kod på paketet? Det står nåt om det i mailet från Vinted.
Ja jag tror det ska stå på, sen skriver de ut en etikett också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka