Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du göra typ grytlappar med crazy quilt? Bara för att bli av med det? Perfekt till julklappar nästa årÄsch, de ville inte ha tyget. För små bitar. Nu funderar jag på om jag bara ska hiva alltihop eller om jag ska se om någon annan vill ha. Det är små bitar men inte så små att det inte går att göra nånting av. Bara det att jag inte vill göra små grejer.
Jag kan, men vill inteKan du göra typ grytlappar med crazy quilt? Bara för att bli av med det? Perfekt till julklappar nästa år
Edit: jag köpte nyss det här mönstret, det verkar perfekt för små bitar https://cocotteandcocreationspatter...e-pouches-sewing-pattern-fun-with-flex-frames
Förstår digJag kan, men vill inteHade ju tänkt att göra nåt kul av alla bitar, men det blir ju aldrig av..
Du har helt rätt. Men det tar emot ändåFörstår digdå är det lika bra att hiva kanske. Det brukar ju fyllas på.
jag har en hel del tyger som är till för välgörenhetssömnad, så frågade en vän igår som syr mycket till det, om hon ville sy om jag klipper ut men hon var duktig och sa nej(hon har också begränsat med tid/energi så tyckte jag var smart) jag vill, men har inte tid
![]()
Åh, en till! Jag skulle älska att jobba med att rensa och organisera upp. Hugger direkt och erbjuder min hjälp när vänner och bekantar börjar beklaga sig över oredaEtt av mina drömjobb är att jobba med hoarders och hjälpa till att röja
En gång la jag en hel arbetsdag hos min väninna att röja upp och vika om alla hennes tyger i hennes syrum
(obs, ingen tanke att du skulle vara hoarder, mest en reflektion över att jag gillar att röja hos andra)