Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"för att det kan vara bra och ha ett par extra"Varför i hela friden har jag sparat tillbehören (vispar och degkrokar) till min gamla elvisp från Ica (alltså en billig elvisp, ingen fancy variant, som alltså passerat till andra sidan, aka Återbruket, för en handfull år sen då motorn dog) ?!![]()
"för att det kan vara bra och ha ett par extra"been there done that.
Det skulle nog vara väldigt otroligt om de passade till en ny elvisp ens om det var samma märke!Säkert nån sån tanke. Passar sånt till andra elvispar än den de hör till?
Jag har liksom inte ens köpt en ny elvisp ännu (fast nu ligger det faktiskt en i varukorgen för att beställas inom kort!).
Det skulle nog vara väldigt otroligt om de passade till en ny elvisp ens om det var samma märke!
Om du kör på samma märke kan de passa. Min mammas gamla elvisp passar inte hennes nya men de passade till min. Så nu fick jag både extra vispar plus att de passade i min mixerkanna(de var lite smalare i vispdelen tydligen).Säkert nån sån tanke. Passar sånt till andra elvispar än den de hör till?
Jag har liksom inte ens köpt en ny elvisp ännu (fast nu ligger det faktiskt en i varukorgen för att beställas inom kort!).
Om du kör på samma märke kan de passa. Min mammas gamla elvisp passar inte hennes nya men de passade till min. Så nu fick jag både extra vispar plus att de passade i min mixerkanna(de var lite smalare i vispdelen tydligen).![]()
Det följer ju med vispar till dem. Iofs ibland kan man behöva dem när de är i diskmaskinen.Det kommer jag tyvärr inte att göra.
Det följer ju med vispar till dem. Iofs ibland kan man behöva dem när de är i diskmaskinen.
Det skulle jag nog kunna lägga till i "Vad vill du jobba med"- tråden, Sadelkammsrinredare och uppröjare!Skulle vilja fixa lite snyggare i ordning i sadelkammaren men vet inte riktigt hur..
Finns jättemånga bra trådar och tips om förvaring i sadelkammaren. Satt själv som en galning och det största grejen som jag fick till var att hänga upp shabraken.Skulle vilja fixa lite snyggare i ordning i sadelkammaren men vet inte riktigt hur..
Rensat medicinskåpet. Två stora påsar till apoteket. Hinner ju inte använda medicinen ingen den blir dålig![]()