Allt är slut 💔

Nu är allt slut 😭 Och jag kan inte sluta gråta.
Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar så funkar det bara inte 😭💔
Jag har för lorat mina vänner 💔 Som jag litade på med ALLT men det bara gick inte. Jag vet fort farande inte HUR det blev så jävls fel men jag vet att det bara inte går och att ibland om nånting går sönder så går det att laga men ibland om nånting är krossat så GÅR det inte att rädda det mera 😭 Och det gör så jävla jävla jävla ont 😭
Men jag har inte sovit nästan alls på två nätter jag har nästan inte ätit nånting på två dagar jag bara klarar inte mera. Jag är på gränsen att jag måste bli in lagd JAG KAN INTE försöka att laga det mera när det ändå är o möjligt fast jag HAR försökt så JÄVLA mycket 💔😭 Men jag kommer sakna det som VAR i resten av mitt liv även fast jag hoppas att det är jävligt kort.
Jag har sagt upp kontakt er n med mamma. Jag KAN INTE ha henne i mitt liv om jag inte ens kan lita på henne.
Jag har sagt till pappa att dom kan be hålla min valp om dom vill för jsg kan inte ta mot han 💔 MIN VALP men jag KAN inte 😭💔
Och jag har gjort slut med min pojkvän 😭 Jag KAN INTE ha relationer jag förstör ALLT och jag har redan förstört förmycket för han. Jag hade egentligen inget val för jag skulle bara ha förstört hans fram tid och han är värd så jävla mycket mera motför MIG 🤮 Så jag var optimcip tvungen men det gör så jävla jävla ONT 😭💔
Jag tror att jag aldrig har gråtit spmycket som idag och det känns som det aldrig kommer sluta. Jo när jag dör. Men jag fattar inte hur jag nånsin ska kunna andas normalt igen eller vswc JAG ige n för allt är försent nu 😭💔
 

Nu är allt slut 😭 Och jag kan inte sluta gråta.
Jag HAR försökt ALLT jag kan hurmycket somhelst. Men om det inte funkar så funkar det bara inte 😭💔
Jag har för lorat mina vänner 💔 Som jag litade på med ALLT men det bara gick inte. Jag vet fort farande inte HUR det blev så jävls fel men jag vet att det bara inte går och att ibland om nånting går sönder så går det att laga men ibland om nånting är krossat så GÅR det inte att rädda det mera 😭 Och det gör så jävla jävla jävla ont 😭
Men jag har inte sovit nästan alls på två nätter jag har nästan inte ätit nånting på två dagar jag bara klarar inte mera. Jag är på gränsen att jag måste bli in lagd JAG KAN INTE försöka att laga det mera när det ändå är o möjligt fast jag HAR försökt så JÄVLA mycket 💔😭 Men jag kommer sakna det som VAR i resten av mitt liv även fast jag hoppas att det är jävligt kort.
Jag har sagt upp kontakt er n med mamma. Jag KAN INTE ha henne i mitt liv om jag inte ens kan lita på henne.
Jag har sagt till pappa att dom kan be hålla min valp om dom vill för jsg kan inte ta mot han 💔 MIN VALP men jag KAN inte 😭💔
Och jag har gjort slut med min pojkvän 😭 Jag KAN INTE ha relationer jag förstör ALLT och jag har redan förstört förmycket för han. Jag hade egentligen inget val för jag skulle bara ha förstört hans fram tid och han är värd så jävla mycket mera motför MIG 🤮 Så jag var optimcip tvungen men det gör så jävla jävla ONT 😭💔
Jag tror att jag aldrig har gråtit spmycket som idag och det känns som det aldrig kommer sluta. Jo när jag dör. Men jag fattar inte hur jag nånsin ska kunna andas normalt igen eller vswc JAG ige n för allt är försent nu 😭💔
Du låter helt förtvivlad, så otroligt jobbigt. :heart Jag förstår inte riktigt vad det är som har hänt, men människor är duktiga på att förlåta varandra. Jag hoppas innerligt att det blir bra för dig, med valp och mamma och allt. Hur gick det med kontaktpersonen som skulle försöka hjälpa dig att reda ut saker och ting?
 
💔 Du måste ju få sova. Det är svårt att förstå vad som hänt men jag hoppas du kan prata med någon när du orkar.
 
Du låter helt förtvivlad, så otroligt jobbigt. :heart Jag förstår inte riktigt vad det är som har hänt, men människor är duktiga på att förlåta varandra. Jag hoppas innerligt att det blir bra för dig, med valp och mamma och allt. Hur gick det med kontaktpersonen som skulle försöka hjälpa dig att reda ut saker och ting?
Det som har hänt ar ath jag mår för dåligt och då för svinner folk och även fast jag för MITT BÄSTA jag an strängwr mig MERA motföf vad jag orkar sp duger det ÄNDÅ inte 😭💔 Det har hänt förr och det är bara så det är arg jag ÄR en flg dålig för elak för o trevlig person FAST JSG FÖRSLKER så jävla mycket men det DUGER INTE 💔 Och jag KAN INTE ha vänner jag FÖR TJÄNSR INTE att ha vänner det går inte. Det kommer aldrig gå för att JAG ÄR FÖR FEL jag är för dålig jdv är flr hemsk.
 
💔 Du måste ju få sova. Det är svårt att förstå vad som hänt men jag hoppas du kan prata med någon när du orkar.
Ja g kan inte slva för jag har så jävla mycket ångest och jag står inte ut att ligga i sängen och bara tänka. So jag vill inte sova jag vågar inte suvs jag kan inte sova. Men jag måste ts stark sömn medicin ikväll. Men jag vill inte jag får panik för det också.
 
Det som har hänt ar ath jag mår för dåligt och då för svinner folk och även fast jag för MITT BÄSTA jag an strängwr mig MERA motföf vad jag orkar sp duger det ÄNDÅ inte 😭💔 Det har hänt förr och det är bara så det är arg jag ÄR en flg dålig för elak för o trevlig person FAST JSG FÖRSLKER så jävla mycket men det DUGER INTE 💔 Och jag KAN INTE ha vänner jag FÖR TJÄNSR INTE att ha vänner det går inte. Det kommer aldrig gå för att JAG ÄR FÖR FEL jag är för dålig jdv är flr hemsk.
Du är inte hemsk eller elak eller otrevlig, ibland blir det missförstånd och relationer går åt pipsvängen - oftast går de att laga igen. Du förtjänar vänner och fina relationer, du förtjänar din valp och du förtjänar att VILA. Låt de vuxna runtomkring hjälpa dig att reda ut den här situationen om du förmår, jag tycker att det låter som många missförstånd och många känslor. :heart
 
Du är inte hemsk eller elak eller otrevlig, ibland blir det missförstånd och relationer går åt pipsvängen - oftast går de att laga igen. Du förtjänar vänner och fina relationer, du förtjänar din valp och du förtjänar att VILA. Låt de vuxna runtomkring hjälpa dig att reda ut den här situationen om du förmår, jag tycker att det låter som många missförstånd och många känslor. :heart
Jag har försökt i två dygn men det GPR INTE at lags längre . O j jag för tjänar INTE vänner för sp skulle jag kunna ha vänner. Som. Jag INTE kan. Ocbjsf är skit rädd för att sova jag VILL INTE sova jag får panik av att tänka på det jag vill inte 😭 Och INGEN kan reda ut dethär.
 
Åh Emma :heart
Du ÄR värd att ha vänner. Du är snäll, omtänksam och klok. Du är värd att må bra och ha fina människor och snälla hundar kring dig. :heart
 
  • Hjärta
Reactions: Nox
Jag somnade tillslut och sen vaknade jag för kanske en timme sen av en skit jobbig mardröm. Så jag är ändå lika trött nu och allt är lika jobbigt 💔
Jag känner mig som bara helt helt HELT krossad 😭 Att jag bara är massa trasiga små bitar som ALDRIG kan bli jag igen. Och jag kan inte lita på NÅN jag kan inte som släppa in NÅN nära påriktigt. Och allt allt ALLT gör så vidrigt jävla ont och jag känner mig så jävla jävla sviken av några som jag litade på med 100000 % och det var uppen bart FEL 😭🤮 Varför är jag så jävla dum?? 😭
 
Åh Emma :heart
Du ÄR värd att ha vänner. Du är snäll, omtänksam och klok. Du är värd att må bra och ha fina människor och snälla hundar kring dig. :heart
Nej jag är inte det och jag är inte detdär som du skrev att jag är. Jag har FÖRSÖKT att vara det men uppen bart så har jag miss lyckats så jävla mycket ändå 😭💔 Och jag KAN INTE ha nån nära för jag ändå bara förstör för alla jag gör dom ledsna eller arga eller nånting DOM är värda mycket bättre DOM är värda att få slippa MIG. Jag KAN INTE ha min valp eller min pojk vän kvar i mitt liv och bara vara hemsk och förstöra deras liv och inte bara värd dom. Jag bara kan inte för deras skull 😭
 
This is not the end of our lives
This is just a bump in the ride
And I know that it will be alright
And if it's not, then we're fucked, aren't we?
I can't help myself but cry
Every time that I realise
Maybe I'll never find my smile
But who's to blame? Well, that's on me

Now that the weather is colder
Nothin' is maskin' this pain
The summer was here, but won't stay
And we are inside, like, all day
Regrettin' the things that we say

And it takes a toll, yeah
The conversation won't end
Bein' a rock for your friends
Cracks in the surface don't mend
We only break, we don't bend
 
Jag vet inte om jag har något klokt att säga men jag ser att du mår jättedåligt och önskar att jag kunde skicka en kram :heart
 
This is not the end of our lives
This is just a bump in the ride
And I know that it will be alright
And if it's not, then we're fucked, aren't we?
I can't help myself but cry
Every time that I realise
Maybe I'll never find my smile
But who's to blame? Well, that's on me

Now that the weather is colder
Nothin' is maskin' this pain
The summer was here, but won't stay
And we are inside, like, all day
Regrettin' the things that we say

And it takes a toll, yeah
The conversation won't end
Bein' a rock for your friends
Cracks in the surface don't mend
We only break, we don't bend
Vilken fin text ❤️ och jag tror att den förklarar ganska väl hur du känner just nu?
 
När jag körde den lilla lastbilen genom stan idag hamnade jag bakom en bil ett tag som hade en golden retriever i bagaget och den hunden såg så go och snäll ut så tänkte på dig och M ❤❤
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 336
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 479
Senast: karl_h
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en okej dag förutom anorexi monstret men nu så bara heltplötsligt så fick jag en jätte stark jätte dålig känsla om en sak...
Svar
9
· Visningar
1 156
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva av mig och dethär är INTE kritik mot nån så ingen be höver tro det. Men jag mår så fucking jävla dåligt och jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
1 672
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp