Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska jag verkligen blinga min hjälm. Jag har sagt det i typ ett halv år nu, men nu ska det göras![]()
Jag sitter nu här och funderar på vad som är bäst och hållbarast.
Stenar som man limmar dit själv, eller stenar med hot fix på baksidan (verkar vara väldigt smidiga att sätta fast, fast kan dom inte skada hjälmen? det är ventilationen i fram på en speed air hjälm som ska blingas)
Hjälp mej alla händiga bling fantaster. vilken sorts kristaller är smartas och bäst att köpa?
Ja alltså jag ska skicka efter lite swarovski kristaller, som jag ska sätta fast
Men det finns ju både swarovski kristaller utan hotfix på baksidan, och med hotfix, dvs. dom är förlimmade, och sedan värmer man upp dom så att limmet blir mjukt, sätter fast dom där man vill ha dom, och sedan är det klart.'
Haha varför jag undrar om dom med hotfix, är för att det finns ett verktyg som du plockar upp kristallen med, som värmer upp den, och sedan placerar du kristallen på ytan där du vill ha den med hjälp av det där verktyget, det verkade vara så smidigt.
Men jag undrar om det kan skada hjälmen på något sätt, iom. att limmet lär bli lite varmt?
Ta en titt på dessa urläckert blingade GPA hjälmar förresten. Dom är dööläckra. synd att det är i Norge, annars skulle jag lätt skicka min hjälm dit
http://www.soma-rideutstyr.no/index.cfm?id=200058
Ja alltså jag ska skicka efter lite swarovski kristaller, som jag ska sätta fast
Men det finns ju både swarovski kristaller utan hotfix på baksidan, och med hotfix, dvs. dom är förlimmade, och sedan värmer man upp dom så att limmet blir mjukt, sätter fast dom där man vill ha dom, och sedan är det klart.'
Haha varför jag undrar om dom med hotfix, är för att det finns ett verktyg som du plockar upp kristallen med, som värmer upp den, och sedan placerar du kristallen på ytan där du vill ha den med hjälp av det där verktyget, det verkade vara så smidigt.
Men jag undrar om det kan skada hjälmen på något sätt, iom. att limmet lär bli lite varmt?
Ta en titt på dessa urläckert blingade GPA hjälmar förresten. Dom är dööläckra. synd att det är i Norge, annars skulle jag lätt skicka min hjälm dit
http://www.soma-rideutstyr.no/index.cfm?id=200058
Något sånt här bode man kunna göra själv va?
www.vtosaddlery.com/Merchant2/merch...e_Code=VTO&Product_Code=SC2&Category_Code=FUN
Det är ett smycke man sätter på sporrana.