Alternativ vid avlivning

Sv: Alternativ vid avlivning

Tack för alla svar, kul att det blev lite diskussion också.

Summan av kardemumman blev att katten avlivas på måndag på kliniken här i närheten då distriktarna var underbemannade och inte hade tid för smådjur alls just nu.
Sedan tar vi med katten till sommarstugan som hon älskar, och begraver henne där..
Ska bli så skönt att få det gjort, och jag klarade att ringa två samtal utan att börja störtlipa :) :crazy:
 
Sv: Alternativ vid avlivning

Om kissen är sjuk, så kan du iallafall se det så att hon får somna in och slippa lida mer..
 
Sv: Alternativ vid avlivning

Vad tråkigt att det inte kunde bli hemmaavlivning men om hon befrias från lidande så är det huvudsaken. :(
 

Liknande trådar

Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 355
Senast: Murphy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 382
Fritid (OBS! den som inte vill läsa om metoder för avlivning kan undvika tråden) Eftersom det nu kom en diskussion om att göra sådant alla...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 494
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Har bokat tid för att ta bort vår kanin i morgon. Han har senaste tiden blivit väldigt aggressiv (går knappt att ge honom mat utan att...
2
Svar
23
· Visningar
2 993
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp