Bukefalos 28 år!

Annat än traditionella ridläger.

M

mizz

Finns det?

Det finns ju uppsjöar av ridläger där man rider(engelskt) två ggr om dagen, ägnar resten åt hästrelaterade saker.
Men det måste finnas andra roliga läger där hästar återfinns?

Vad har du varit för på läger som inbegripit hästar men ändå varit annorlunda?
 
Sv: Annat än traditionella ridläger.

I sommar ska jag på NH/centrerad ridning läger! :D
Det ska bli jätteroligt och annorlunda.
 
Sv: Annat än traditionella ridläger.

Och precis som jag anade och som allltid så kommer det upp namn och länkar på ridläger som är mot reglerna och därför får inte ridläger diskuteras -dessa inlägg har jag nu raderat och läggs det in fler så radéras tråden helt igen.

mvh
moderator mysko.
 
Sv: Annat än traditionella ridläger.

Ååååååh, att du är så morgontidig. ;)
 
Sv: Annat än traditionella ridläger.

Och då lägger jag in ett modifierat inlägg.;) Jag har varit på ridläger med NH och westernstuk några gånger. Mycket givande om man är intresserad av sådant.
 
Sv: Annat än traditionella ridläger.

Finns det?

Det finns ju uppsjöar av ridläger där man rider(engelskt) två ggr om dagen, ägnar resten åt hästrelaterade saker.
Men det måste finnas andra roliga läger där hästar återfinns?

Vad har du varit för på läger som inbegripit hästar men ändå varit annorlunda?

Det finns också koncept som alternativ där man får hyra hästar för egen ridning ihop med boende.
 
Sv: Annat än traditionella ridläger.

Hej
Jag har anmält min fostersyster till ett musikridläger där de spelar instrument eller sätter upp muskial under sin vistelse där.
 
Sv: Annat än traditionella ridläger.

Jag vet ett ställe som har mamma-barn ridläger, men upplägget är väl detsamma som det traditionella ändå.
 
Sv: Annat än traditionella ridläger.

Hej
Jag har anmält min fostersyster till ett musikridläger där de spelar instrument eller sätter upp muskial under sin vistelse där.

Jag vet ett ställe som har mamma-barn ridläger, men upplägget är väl detsamma som det traditionella ändå.


Vad kul allting låter. Man vill änna bli fjortis på nytt. Hittade ett häst/fritidsläger hos en större arrangör.
Mor och far hade aldrig råd att skicka mig till sådan ting när det begavs sig. Och i dagens läge tror jag att det blir lite svårt för mig att smälta in, trots att jag kan vara enormt barnslig.:o:rofl:
Dessa lite udda läger tycker jag är svårt att hitta om man inte bor nästgårds eller råka ramla över dem via trådar eller vänner. Detsamma tycker jag det gäller vanliga läger, alltså utan hästar. Finns det ngt likande SRR's sida för sådana?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 285
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 302
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 442
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 802

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp