Bukefalos 28 år!

Annonsera mera VII

Skön medryttarannons:

Söker en mycket erfaren dressyrinriktad medryttare…..ser helst att du har beridarkunskaper eller liknande, med mångårig ridvana….kommer ha höga krav på medryttaren som ska rida 1-2ggr/vecka samt vara tillgänglig för mer tid, om ägaren åker bort.
Kommer inte ta betalt av medryttaren utan dennes betalning är att utbilda hästen samt ge ägaren lektioner


:grin:
 
Skön medryttarannons:

Söker en mycket erfaren dressyrinriktad medryttare…..ser helst att du har beridarkunskaper eller liknande, med mångårig ridvana….kommer ha höga krav på medryttaren som ska rida 1-2ggr/vecka samt vara tillgänglig för mer tid, om ägaren åker bort.
Kommer inte ta betalt av medryttaren utan dennes betalning är att utbilda hästen samt ge ägaren lektioner


:grin:
Jag svara på sådana annonser att dom söker unghästutbildare/tränare el dyl och länka till Tränarportalen el liknande.
 
Skön medryttarannons:

Söker en mycket erfaren dressyrinriktad medryttare…..ser helst att du har beridarkunskaper eller liknande, med mångårig ridvana….kommer ha höga krav på medryttaren som ska rida 1-2ggr/vecka samt vara tillgänglig för mer tid, om ägaren åker bort.
Kommer inte ta betalt av medryttaren utan dennes betalning är att utbilda hästen samt ge ägaren lektioner


:grin:
Jag såg nog samma. Jag hoppas att ingen nappar på den.
 
Det finns en annonsör på hästnet som ständigt lägger ut näst intill nya märkessaker till salu. I alla annonser står det typ använda två gånger och många grejer är slutsålda färger eller modeller i Sverige som annonsören köpt från utlandet för att få just den färgen/modellen.
Annonsören behöver alltid sänka priset på varorna flera gånger innan de blir sålda så det blir absolut ingen vinst.
Köpte ett par benskydd av hen förra sommaren så det är därför jag känner igen hens annonser och jag måste erkänna att jag blir väldigt nyfiken över detta beteende 😅🙈
 
Det finns en annonsör på hästnet som ständigt lägger ut näst intill nya märkessaker till salu. I alla annonser står det typ använda två gånger och många grejer är slutsålda färger eller modeller i Sverige som annonsören köpt från utlandet för att få just den färgen/modellen.
Annonsören behöver alltid sänka priset på varorna flera gånger innan de blir sålda så det blir absolut ingen vinst.
Köpte ett par benskydd av hen förra sommaren så det är därför jag känner igen hens annonser och jag måste erkänna att jag blir väldigt nyfiken över detta beteende 😅🙈
Min första tanke är influencer som vill ha det nyaste hela tiden och sedan inte har plats för allt, alternativt behöver pengarna för att köpa ännu fler prylar
 
Det finns en annonsör på hästnet som ständigt lägger ut näst intill nya märkessaker till salu. I alla annonser står det typ använda två gånger och många grejer är slutsålda färger eller modeller i Sverige som annonsören köpt från utlandet för att få just den färgen/modellen.
Annonsören behöver alltid sänka priset på varorna flera gånger innan de blir sålda så det blir absolut ingen vinst.
Köpte ett par benskydd av hen förra sommaren så det är därför jag känner igen hens annonser och jag måste erkänna att jag blir väldigt nyfiken över detta beteende 😅🙈
och det står alltid ”ej bud” 😁
 
"Hackamore till salu"

Åååå va jag är glad att hen som säljer det här, bestämt sig för att inte använda det själv!!
:eek:


Screenshot_20230331_223258_Facebook.jpg
 
@ameo Det hade varit väldigt bra för en ev häst säljaren provat tränset på, men nej, tyvärr, det är inte upp och ner. Jag har beskurit bilden hårt, på originalet ser man hur det hänger med nackstycket uppåt. För säljarens skull har jag täckt för rätt mycket i bakgrunden med. Stackarn...
:meh:
Screenshot_20230717_224651_Chrome.jpg
 
Senast ändrad:
En projekt häst säljes som inte går att provrida o ägaren inte kunnat rida in själv…
Kommit till sverige som ”räddningshäst”

Jag vet vem ägaren är o hon borde kört hästen till klinik o utrett henne till att börja med.
Men nu säljs hon eller bytes mott nått ridbart 🙈
 

Liknande trådar

Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
34 35 36
Svar
711
· Visningar
53 496
Hästmänniskan Och i så fall var någonstans är det bäst att annonsera? :) Det är sex år sedan jag hade medryttarhäst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
2 054
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Upptäckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera säljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 522
Senast: MiniLi
·
Kläder & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag på, och kan nog bli mer. 🤭 MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare kläder ha på mig...
Svar
4
· Visningar
435
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp