Bukefalos 28 Ă„r!

Annonsera mera VII

Det var ju en smidig kiss-uppfĂ„ngare?! đŸ€·â€â™€ïž

B270F5CA-85F3-4EFE-96E4-6CAC462548B7.png
 
Det dÀr Àr en regnliner som ska anvÀndas under flugtÀcke. De ska sitta sÄdÀr eftersom de frÀmst ska tÀcka ryggen.
Aha! Hade inte sett sĂ„n förut 🙈 Är kanske inte sĂ„ viktigt att bog/rumpa hĂ„ller sig torr hela vĂ€gen speciellt pĂ„ sommaren 😊
 
Ingen större konst, dÄlig metall helt enkelt i den typen av stigbyglar. De var ju vÀldigt vanliga förr och jag har iaf slÀngt minst tvÄ par innan jag helt slutade köpa dem.
Och jag har tvÄ par, de ena köpta för tjugo Är sedan och ett par fick vi med i hÀstköpet sÄ ca tjugo Är de med. Det ena paret sitter fortfarande pÄ sadeln.
 
Och jag har tvÄ par, de ena köpta för tjugo Är sedan och ett par fick vi med i hÀstköpet sÄ ca tjugo Är de med. Det ena paret sitter fortfarande pÄ sadeln.
Mitt sista par köpte jag pÄ 90-talet och de kasserades Àven pÄ 90-talet. Nog borde de hÄllit för 56 kg muskler men gjorde det inte, beror kanske pÄ hur man rider men jag red mycket terrÀng och jakter sÄ jag stod ofta i stigbyglarna.
 

Liknande trÄdar

Övr. Hund Men hur tĂ€nkte man hĂ€r? Jag tycker inte att det Ă€r schysst att annonsera ut en 13 Ă„r gammal hund! Men jag kanske tĂ€nker fel...
37 38 39
Svar
779
· Visningar
57 812
HÀstmÀnniskan Och i sÄ fall var nÄgonstans Àr det bÀst att annonsera? :) Det Àr sex Är sedan jag hade medryttarhÀst sist och jag har alltid antingen...
Svar
19
· Visningar
2 101
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik UpptÀckte precis att hastnet börjat ta betalt för att publicera sÀljesannonser. Inget direkt fel med det, men jag har tidigare haft...
2
Svar
27
· Visningar
3 591
Senast: MiniLi
·
KlĂ€der & Bli fin Minst en till spelning med Martin och Tess ska jag pĂ„, och kan nog bli mer. đŸ€­ MEN, jag behöver (Villhöver!) roligare klĂ€der ha pĂ„ mig...
Svar
4
· Visningar
470
Senast: Trott
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp