Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just sadlar från Knights har jag inte personlig erfarenhet av men övrigt läder från dom är iaf braJag kan minnas fel (har inte hållit på med hästar på flera år), men är inte Knights ett av de där budgetmärkena som man bör undvika och i så fall är väl 4000 lite dyrt med tanke på att den inte är felfri? (Som sagt, inte insatt längre). Och att en kändis (tror jag, vet inte vem det är) haft sadeln lär ju inte påverka något så länge den inte är signerad
Visa bifogad fil 185415
Knights har helt okej läder och gjordes i samma fabrik som Pessoa och Lippo. Väldigt rimligt pris för den. Sen är de ju inte ”inne” (de tillverkas inte ens längre)Jag kan minnas fel (har inte hållit på med hästar på flera år), men är inte Knights ett av de där budgetmärkena som man bör undvika och i så fall är väl 4000 lite dyrt med tanke på att den inte är felfri? (Som sagt, inte insatt längre). Och att en kändis (tror jag, vet inte vem det är) haft sadeln lär ju inte påverka något så länge den inte är signerad
Visa bifogad fil 185415
Ja, det gjorde jagJust sadlar från Knights har jag inte personlig erfarenhet av men övrigt läder från dom är iaf bra
Kanske du blandar ihop med Kingston som säljs på Börjes? Det är lågpris-lågpris o kan va både snett och stoppat med lump typ.
Jag blandade ihop märkenaKnights har helt okej läder och gjordes i samma fabrik som Pessoa och Lippo. Väldigt rimligt pris för den. Sen är de ju inte ”inne” (de tillverkas inte ens längre)
Generellt verkar dock 15” svårt att sälja. Sett flera Equipe ligga ute för mycket rimligt pris länge. Så skulle tro tum drar ner mer än märke. Som jmf köpte jag nyss en misshandlad Pessoa GenX Elite som ser ut som en blivit överkörd och dragen i grus ungefär (nej okej inte så illa men rejält sliten, med skönhetsdefekter mm och betydligt sämre skick än sadeln i annonsen här) för nästan 7 k av sadelutprovare. Lite högt men orkade inte leta på annons för att tjäna 1000 - 1500 kr. Men som jmf ang pris.
Och en liten ponnytjej kan nog tycka det är häftigt rida i Alvas sadel
Jag kan minnas fel (har inte hållit på med hästar på flera år), men är inte Knights ett av de där budgetmärkena som man bör undvika och i så fall är väl 4000 lite dyrt med tanke på att den inte är felfri? (Som sagt, inte insatt längre). Och att en kändis (tror jag, vet inte vem det är) haft sadeln lär ju inte påverka något så länge den inte är signerad
Visa bifogad fil 185415
Sambo på köpet!Visa bifogad fil 185754Man blir ju lite nyfiken som hur personen har tänkt sig. Är det den personen man ska dela gården med? Eller är det andra parten? Det står bara att ”den” vill köpas ut så jag kan inte riktigt utläsa vem. Och man kan både tolka bitterhet, irritation och lätt desperation i texten beroende på vems sida man läser det från![]()
Jaa det kanske är en kontaktannons?!Sambo på köpet!![]()
Vem vill inte bli sambo med "DelightfulTulip1256"?!Jaa det kanske är en kontaktannons?!
Haha så praktiskt att kunna köpa sig en sambo!Sambo på köpet!![]()
Kanske inte så många som vill köpa en treårig ponny till barnen.Treårig ponny, sto med fin stam (anges ej), inriden, snäll mot barn. Inte jättekonstigt (förutom att namn och stam saknas). Står "Lågt pris" i annonsen men inga siffror.
Och till det konstiga; jag har sett annonsen som en ny annons tre gånger på ett par dygntycker att en fin ponny med lågt pris borde bli såld...
Nej ffa inte en så liten (b-ponny) men om stammen är fin borde det gå att sälja på den? en billig ponny som är schysst är väl alltid intressantKanske inte så många som vill köpa en treårig ponny till barnen.