Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även om prognosen vär dålig för att hon skulle bli så pass bra att hon skulle kunna gå som enbart sällskapshäst? Och att vet sa att det bästa vara att avliva direkt?
KL
För övrig håller jag på att reta mig totalt på försäkringsbolaget. Då jag ska betala in 12000 till djursjukhuset som dom inte vill betala. Visst avlivningen får jag stå för (viklet jag tycker e sjukt då man måsta avliva hästen) och jag har en fast självriskt. Och hur jag än har räknat går inte den totalt kostlade upp i den summan. Jag ska ringa försäkringsbolaget imorgon och prata med dom om det men det hjälper inte nu.
Sen så e jag oxå sur på djursjukhuset, dom har tagit betalt för deras misstag. Dom klantade till sig nä dom skulle framkalla ett per bilder. Och sen har dom tagit betalt för intyg livskada försäkran. Som om det inte e jobbigt nog att ta bort sin häst så tar dom betalt för intyga att man var tvungen till det
Jag blir så jävla lessen och förbanad för det.
Och sen måste djursjukhuste ta så hutlöst betalt för att avliva en häst när man inte har något annat val än att göra dert hos dom?
Det var en akut avlinvning. Vet frågade mig om jag vill göra det direkt eller om jag ville vänta. Men då jag inte ansåg att det var någon mening med att vänta så gördes det på kvällen.
Men varför ska jag betala om dom klabbar till det när dom ska framkalla bilderna? Ena bilden försvan totalt för dom medan den andra gjorde dom fel.