Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Efter sådan längtan och oro över att jag kanske inte kan få barn så har jag faktiskt gjort ett positivt graviditets test
Är helt salig och tror inte riktigt att jag förstått de än.. Har dock inte gått så länge men jag väljer att gå på ordspråket "jag väntar barn och inte missfall"
En obeskrivlig lycka, har i flera dagar funderat på om vi ska få ivf hjälp och så helt plötsligt så tog de sig. Har blivit gravid en gång tidigare för 1 och ett halvt år sedan som slutade i tvångsabort.. Men under loppet på 7 år har jag aldrig använt p-medel mer än i någon månad och haft 5 seriösa långa förhållanden och aldrig blitt gravid förens som jag sa för ett och ett halvt år sedan lite drygt.. Träffade min nuvarande man bara några månader efter min abort och imorgon firar vi ett år och nu ett år senare av aktiva förskök så plussade jag..
En sten föll från mitt hjärta för nu ska jag bli mamma
Grattis, inga tips eller nått. Mer än att ta fina magbilder och varje vecka. För det är något du inte kan göra om sen när bebis väl är ute. Bilderna behöver du ju inte visa för någon.
För mig har det betytt väldigt mkt och jag skulle bli väldigt ledsen om alla bilder försvann. Första graviditeten tog vi bara bilder mer eller mindre seriöst, andra gången såg vi till att de blev bra bilder utan massor i bakgrunden.
Vet inte vad du jobbar med, men andra graviditeten gick jag massor och efter arbetsdagen hade jag som världens hemskaste växtvärk i benen, hur jag än satt, stod eller låg gjorde de jätteont. De försvann när jag köpte stödstrumpor.
Kropp & Själ
Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Juridik & Ekonomi Överförmyndarnämnden måste kopplas in och båda vårdnadshavarna godkänna. Tänk också på att skulle sonen förolyckas är det föräldrar och...
Hundavel & Ras Tror det är för att de inte fäller och finns i tre storlekar. Vill nån ha hund som inte fäller begränsar det urvalet rejält. Finns ju...